اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین ویرون بوگاتی فروخته شد


فولکس واگن چهارصد و پنجاهمین و آخرین بوگاتی ویرون را فروخت و به یکی از منحصرترین محصولاتی که تاکنون ساخته شده بود، پایان داد.

خبرگزاری ایسنا: فولکس واگن چهارصد و پنجاهمین و آخرین بوگاتی ویرون را فروخت و به یکی از منحصرترین محصولاتی که تاکنون ساخته شده بود، پایان داد.

آخرین ویرون 1200 اسب بخار قدرت دارد و لافینال نامیده شده و قرار است در نمایشگاه خودروی ژنو که هفته آینده برگزار می‌شود، در معرض نمایش قرار بگیرد.

شرکت بوگاتی در بیانیه‌ای اعلام کرد 450 ویرون هر یک به طور متوسط به قیمت حدود 2.3 میلیون یورو (2.6 میلیون دلار) فروخته شده اند.

فولکس واگن پس از اینکه برند بوگاتی را در سال 1998 خریداری کرد، به احیای این خودروساز اقدام کرد که توسط اتور بوگاتی طراح تاسیس شده بود. هدف این شرکت ساخت خودرویی بود که هم به اندازه کافی قوی باشد تا با سرعت بیش از 400 کیلومتر در ساعت حرکت کند و هم شیک و راحت باشد.

آخرین ویرون بوگاتی فروخته شد

ویرون نخستین بار در سال 2005 معرفی شد و بخشی از تلاش فولکس واگن برای نمایش قدرتش در همه سطوح صنعت خودرو بود.

بر اساس گزارش بلومبرگ، آخرین بوگاتی توسط یک مشتری ناشناس از خاورمیانه خریداری شده است. حدود نیمی از این خودروها در اروپا فروخته شده‌اند و حدود یک چهارم از آنها به آمریکا تحویل داده شده‌اند.

فولکس واگن که دومین خودروساز بزرگ جهان است، سرگرم کار ساخت یک سوپرکار بوگاتی جدید است و حداقل سه مفهوم مختلف را برای عرضه جانشینی برای ویرون امتحان می‌کند. به گفته منابع آگاه، یکی از این مفاهیم موتوری 25 درصد قوی‌تر از موتور 1200 اسب بخار گراند اسپورت ویتس است.

والتر دو سیلوا، مدیر طراحی فولکس واگن اظهار کرده است بوگاتی جدید ممکن است تا پایان سال یا اوایل سال 2016 رونمایی شود.

جانشین ویرون همانند این خودرو برای جذب پولدارترین خریداران خودروی دنیا با همتایانش رقابت خواهد کرد.

ویرون علاوه بر ثبت رکورد سرعت در صنعت خودرو، در ضرردهی هم رکورددار بوده است. به گفته تحلیلگر شرکت سانفورد برن اشتاین، با در نظر گرفتن هزینه‌های تولید فولکس واگن ممکن است 4.6 میلیون یورو به ازای هر خودروی ویرون ضرر کند.

با اینهمه فولکس واگن که سال گذشته 10.14 میلیون خودرو فروخت، می‌تواند هزینه‌های بوگاتی را به کمک پولی که از برندهایی مانند آئودی، پورشه و اسکودا کسب کرده است تامین کند. اگرچه فولکس واگن جزییات مالی مربوط به بوگاتی را منتشر نمی‌کند اما اعلام کرده هزینه‌های این خودرو در مقایسه با پولی که رقیبان در فعالیت‌هایی مانند مسابقه فورمول یک صرف می‌کنند، اندک است.


ویدیو مرتبط :
گرانترین و آخرین بوگاتی ویرون در جهان..

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

همه ماشین های کریس رونالدو/از استون مارتین و پورشه تا لامبورگینی و بوگاتی ویرون+عکس



کریس رونالدو , اخبار ورزشی

سایت عربی کورا این عکس ها را از کلکسیون خودروهایی که رونالدو تا الان داشته، منتشر کرده است.

کریس رونالدو هم مثل اغلب افراد مشهور و ثروتمند علاقه زیادی دارد تا بهترین ماشین ها را سوار شود. او گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال است و طبیعی است که بهترین ماشین ها را سوار شود. گرانترین خودرویی که او داشته، بوگاتی ویرون است که سریع ترین ماشین دنیا نیز به حساب می آید.

کریس رونالدو , اخبار ورزشی

کریس رونالدو , اخبار ورزشی

کریس رونالدو , اخبار ورزشی

کریس رونالدو , اخبار ورزشی

کریس رونالدو , اخبار ورزشی

منبع:setarehnews.ir