اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین وضعیت گیشه سینماها


آمار فروش فیلم‌های سینمایی «نهنگ عنبر»، «گینس» و «عصریخبندان» به روایت پخش‌کنندگان اعلام شد.

خبرگزاری ایسنا: فیلم «نهنگ عنبر» به کارگردانی سامان مقدم، در ادامه‌ی استقبال مردمی به فروش پنج میلیارد تومان نزدیک شد.

این فیلم تا شب گذشته در تهران، که با 25 سالن سینما همچنان در حال اکران است، سه میلیارد و 400 میلیون تومان و در دیگر شهر ها با مجموع 50 سالن، یک میلیارد و 400 میلیون تومان فروش داشته است که در مجموع پس از 50 روز اکران به فروش چهار میلیارد و 800 میلیون تومان رسیده است.

به گفته‌ی امیر قطبی مدیر پخش فیلمیران، این فیلم فقط در شب گذشته که اکرانش در سینماهای کورش، آفریقا، ایران، ماندانا، پردیس زندگی، شکوفه و ملت تا بعد از نیمه‌شب ادامه داشت، 115 میلیون تومان فروش داشته است.

دیگر فیلم پرفروش این روزهای سینما، «گینس» که محسن تنابنده علاوه بر بازی، نویسندگی و کارگردانی آن را نیز بر عهده دارد از مرز یک و نیم میلیارد عبور کرد.

به گفته‌ی نورالله خزاعی از «نور تابان»، این فیلم تا روز جمعه بعد از حدود 23 روز اکران، در تهران با داشتن 33 سالن یک میلیارد و 200 میلیون تومان و در دیگر شهرها با مجموع 60 سالن تا کنون 600 میلیون تومان فروش داشته است.

محرم براتی از «بامداد فیلم» فروش فیلم «عصر یخبندان» مصطفی کیایی را رضات‌بخش توصیف کرد، این فیلم که وارد هفته‌ی چهارم اکران خود می‌شود در تهران و شهرستان‌ها با حدود 50 تا 60 سالن به مجموع فروش 920 میلیون رسیده است.

او همچنین با اشاره به توقف اکران فیلم «رستاخیز»، گفت: به دلیل متوقف شدن اکران فیلم «رستاخیز»، فیلم «عصر یخبندان» در این فاصله به سالن های اصلی برمی‌گردد و امید به فروش بیشتر این فیلم بیشتر می‌شود، مخصوصا اینکه در این ایام تعطیل آمار فروش بالا رفته و تبلیغات مردمی نیز بیشتر شده است.

خبرنگار پیگیر تماس با پخش‌کننده از «رئیس‌جمهور پاداش نگیرید» و «خداحافظی طولانی» برای انتشار آمار فروش‌شان است.


ویدیو مرتبط :
سیستم صوتی گیشه مدل 2016

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت نمایش فوتبال در سینماها



اخبار, اخبار اجتماعی, معاون اجتماعی ناجا

 

 اخبار اجتماعی - معاون اجتماعی ناجا: مجوز پخش فوتبال در سینماها را به صورت مختلط نمی دهیم

معاون اجتماعی ناجا از نگارش سریالی در خصوص یگان ویژه پلیس خبر داد و درباره نمایش فوتبال‌های جام‌جهانی در سینماها اعلام کرد که طبق گفته قبلی نمایش بازی‌ها به صورت مختلط در سینماها ممکن نیست.

معاون اجتماعی ناجا درخصوص آخرین وضعیت نمایش فوتبال در سینماها گفت: طبق همان تدبیری که انجام شده و سردار رادان به آن اشاره کرده بود جلو می رویم و چیزی تغییر نکرده است.

او درباره اینکه با توجه به مخالفت سینمادارها با جدا شدن زنان و مردان برای نمایش فوتبال، سرانجام این پروژه به کجا رسیده است؟ توضیح داد: ما نظر خودمان را دادیم و آنها خودشان می دانند این را انجام می دهند یا خیر. فعلا به اجماع جدیدی درباره این قصه نرسیده ایم. همان تصمیمات قبلی پابرجاست و مواضع ناجا که قبلا توسط جانشین آن اعلام شده بود تغییری نکرده است.

معاون اجتماعی ناجا در ادامه درباره مشکلات اکران فیلم سینمایی «خانه پدری» ساخته کیانوش عیاری توضیح داد: این فیلم به کلی به عیاری واگذار شد. سهم ناجی هنر نیز از او طی قراردادی گرفته شد و بناست او باقی مبلغ را طی یک چک به ناجی هنر برگرداند بنابراین به طور کلی حق و حقوق این فیلم به کیانوش عیاری واگذار شده است و ما از منظر انتظامی حرف و حدیثی روی این فیلم نداریم.

منتظر المهدی از دیگر همکاری های مشترک ناجی هنر با سینما و تلویزیون گفت: سریال «آمین» به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی و کارگردانی منوچهر هادی در این هفته کلید خورده تا در 13 قسمت برای پخش در هفته نیروی انتظامی آماده شود. عوامل سریال «زخم» به کارگردانی مسعود آب پرور و تهیه کنندگی محسن علی اکبری در حال کار هستند.

او ادامه داد: سریال دیگری در حوزه پلیس یگان ویژه داریم که محمدرضا شفیعی تهیه کنندگی آن را برعهده دارد و علی طالب آبادی مشغول نگارش متن آن است. «رهایی» یا «پیاده نظام» اسامی پیشنهادی این سریال هستند که یکی از آنها انتخاب خواهد شد.

معاون اجتماعی ناجا در پایان گفت: تمامی تولیدات ما ان شاء الله به هفته ناجا می رسد اما اینکه کدام یک از آنها در این هفته پخش شود مشخص نیست گرچه پخش سریال «زخم» از شبکه سه قطعی است.
اخبار  اجتماعی -  مهر