اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین وضعیت گروهبان دانایی‌فرد



اخبار,اخبار اجتماعی ,اسید پاشی اصفهان

 

شهادت یا زنده بودن دانایی‌فرد قطعی نیست

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت که هنوز عامل یا عاملین اسید پاشی اصفهان شناسایی نشده‌اند.د

به گزارش ایسنا حسین ذوالفقاری در حاشیه مراسم تجدید میثاق مدیران و کارکنان وزارت کشور با آرمانهای امام (ره) در جمع خبرنگاران گفت: وزارت کشور به همراه نهادهای امنیتی در حال پیگیری موضوع اسیدپاشی اصفهان هستند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا متواری شدن عامل اسیدپاشی اصفهان صحت دارد یا خیر، گفت:‌ اگر کسی عامل اسیدپاشی را می‌شناسد به ما اطلاع بدهد. هنوز شناسایی عامل قطعی نشده است تا بحث متواری شدن او مطرح شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره‌ی وضعیت گروهبان دانایی‌فرد و برخوردی که با او صورت می‌گیرد گفت: شهادت یا زنده بودن دانایی‌فرد قطعی نیست. زنده بودن یک بحث است و برخورد بحث دیگری است.

وی افزود: اگر زنده بودن دانایی‌فرد تایید شود و در صورتی که مرتکب جرم یا خیانتی به کشور شده باشد طبق قانون برخورد می‌شود ولی در حال حاضر نمی‌توان پیش‌داوری کرد. 

اخبار اجتماعی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
شهادت گروهبان جمشید دانایی فر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شهادت «دانایی فر» مرزبان به گروگان گرفته‌شده تایید شد/ آخرین خبر از وضعیت چهار مرزبان دیگر



اخبار,جمشید دانایی فر,شهادت جمشید دانایی فر

 

اخبار سیاسی - شهادت «دانایی فر» مرزبان به گروگان گرفته‌شده تایید شد/ ۴مرزبان دیگر در سلامت هستند

یک منبع آگاه خبر شهادت جمشید دانایی فر یکی از 5 مرزبانان گروگان گرفته شده ایرانی توسط گروهک تروریستی را تایید کرد.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس ، متاسفانه خبر کشته شدن یکی از 5 مرزبان ربوده شده ایرانی توسط گروهک تروریستی را تایید کرد.

وی با تائید این خبر که مرزبان به شهادت رسیده  «جمشید دانایی‌فر» است، اظهار داشت در حال حاضر 4 مرزبان دیگر در سلامت هستند.

پیش از این فارس به نقل از منابع آگاه در پاکستان اعلام کرد که جیش العدل یکی از مرزبانان گروگان گرفته شده را به شهادت رسانده است.

برپایه این خبر علی اصغر میرشکاری معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در گفت‌وگو با فارس خبر شهادت جمشید دانایی فر توسط گروهک تروریستی را تایید کرد.

به گزارش فارس گروهک تروریستی جیش العدل یک‌شنبه شب در بیانیه‌ای در وبلاگ خود مدعی شد جمشید دانایی فر یکی از مرزبانان گروگان گرفته شده را به شهادت رسانده است.

این گروه  در بیانیه‌ خود 10 روز برای برآورده شدن خواسته‌های خود مبنی بر آزادی برخی تروریست‌ها، به مسئولان مهلت داده‌اند و مدعی شده‌اند در غیر این صورت یکی دیگر از گروگان‌ها را به شهادت خواهد رساند.

گفتنی است 5 مرزبان ایرانی 19 بهمن ماه سال 1392 در منطقه مرزی مشترک با پاکستان از سوی گروه تروریستی جیش العدل به اسارت گرفته شدند.

 

تکمیلی:

سخنگوی وزارت کشور: شهادت مرزبان ایرانی تأیید شد

سخنگوی وزارت کشور گفت که منابع محلی خبر شهادت مرزبان ایرانی را تأیید کردند.

حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور در گفت‌وگو با فارس درباره شهادت یکی از مرزبانان ایرانی اظهار داشت: منابع محلی خبر شهادت مرزبان ربوده شده ایرانی توسط گروهک تروریستی جیش‌‌العدل را تأیید کردند.

اخبار سیاسی - فارس