اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین وضعیت کیارستمی در بیمارستان


رضا میرکریمی که امروز 13 فروردین ماه به عیادت عباس کیارستمی رفته بود، درباره‌ی آخرین وضعیت جسمی این کارگردان سخن گفت.

خبرگزاری ایسنا: رضا میرکریمی که امروز 13 فروردین ماه به عیادت عباس کیارستمی رفته بود، درباره‌ی آخرین وضعیت جسمی این کارگردان سخن گفت.

مدیرعامل خانه سینما درباره‌ی آخرین وضعیت جسمی عباس کیارستمی، گفت: آقای کیارستمی پیش از عید به دلیل مشکل گوارشی که داشتند،تحت عمل جراحی قرار گرفتند و روند درمانی‌شان را سپری می‌کردند تا اینکه بعد از مدتی اختلالی در روند درمان ایشان بوجود آمد که باعث شد،روز گذشته 12 فروردین ماه تحت عمل جراحی مجدد قرار بگیرند.

میرکریمی با بیان اینکه وزیر بهداشت و تیم پزشکی امروز 13 فروردین ماه به بیمارستان آمدند و روند درمانی ایشان را مورد بررسی قرار دادند،گفت: خوشبختانه علائم بهبودی حاصل شده و در حال عبور از شرایط بحران است.

مدیرعامل خانه سینما در پاسخ به اینکه آیا شایعه سرطان این کارگردان صحت دارد؟ گفت: اینگونه نیست و من خواهش می‌کنم از ترویج این شایعات جلوگیری شود و از همه می‌خواهم که برای سلامتی ایشان دعا کنند.


ویدیو مرتبط :
آخرین وضعیت سپند امیرسلیمانی در بیمارستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس عباس کیارستمی در بیمارستان! + آخرین وضعیت جسمانی وی



اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,عباس کیارستمی

وزیر بهداشت دکتر حسن هاشمی به عیادت رفته و پیگیر مراحل درمانی این کارگردان شده است.

عیادت وزیر بهداشت از عباس کیارستمی
دکتر سید حسن هاشمی برای عیادت از عباس کیارستمی، تهیه کننده، کارگردان و فیلمنامه نویس کشورمان در بیمارستان جم حضور یافت و با پزشک معالج و شخص کیارستمی صحبت کرد و در جریان روند درمان و آخرین وضعیت وی قرار گرفت.


وزیر بهداشت با بیان اینکه شرایط "عباس کیارستمی" کارگردان و هنرمند برجسته کشور رو به بهبودی است، گفت: به دنبال اقدامات درمانی انجام شده و شرایط جسمی کیارستمی، وی تا 10 روز دیگر ترخیص می‌شود.

هاشمی در حاشیه این عیادت درباره روند درمان این کارگردان گفت: آقای کیارستمی از نظر گوارشی مشکلی پیدا کرده بودند و باید حتما جراحی می‌شدند و بعد از انجام جراحی دچار التهاب کیسه صفرا شده بودند. البته چنین چیزی گاهی اوقات پیش می‌آید و ممکن است هیچ ربطی هم به جراحی نداشته باشد.


وی افزود: بعد از آن کیسه صفرای کیارستمی عمل شد و دچار عفونت شده بودند و این عفونت وارد خون وی شده بود. همین موضوع شرایط‌شان را حاد کرده بود و زمانی که در 13 فروردین ماه از این کارگردان عیادت کردیم، شرایط‌شان بحرانی بود.

اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,عباس کیارستمی


هاشمی در باره عیادت خود در 13 فروردین ماه امسال از کیارستمی گفت: در سیزدهم فروردین آقای جنتی با من تماس گرفتند و من هم بعد از آن برای عیادت از آقای کیارستمی آمدم. البته همکاران‌مان از قبل در جریان موضوع بودند و دانشگاه علوم پزشکی ایران و دکتر گویا، مدیر کل بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت که متخصص عفونی هستند، کارهایشان را پیگیری می‌کردند. بعد از آن هم تیمی از همکاران ما در بیمارستان جم و تعدادی از همکاران‌مان مانند دکتر ظفرقندی، دکتر فاضل، دکتر حریرچی، دکتر نجفی، دکتر استقامتی و دکتر حدادی که در بیمارستان‌های تهران مشغولند با هم همفکری کردند.

اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,عباس کیارستمی


وی گفت: خوشحالیم که شرایط آقای کیارستمی رو به بهبودی است، توجه به شرایط آقای کیارستمی وظیفه ما بوده و هست و خدا را شکر می‌کنیم که شرایط‌شان رو به بهبودی است. براین اساس امیدواریم در روزهای آینده بتوانند بیمارستان را ترک کنند.

وزیر بهداشت درباره آخرین وضعیت جسمانی این کارگردان کشورمان گفت: در حال حاضر وضعیت‌شان خوب و تب‌شان قطع شده است. وضعیت کلیه او هم خوب است و شرایط تغذیه‌ای وی به وضع عادی بازگشته، البته طبعا بیماری که چند نوبت مورد عمل جراحی قرار گرفته و عمل‌های سنگینی را در این سن تحمل کرده است، دوره نقاهتش چند ماهه خواهد بود. اما با شرایطی که از آقای کیارستمی، خانواده، فرزند و برادرشان می‌بینیم مطمئنیم که به خدمات هنری و فعالیت‌های عادی‌شان باز می‌گردند و ظرف 10 روز آینده ترخیص شوند.

 

اخبار فرهنگی - ایسنا