اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین وضعیت پرونده پستچی متجاوز


رسیدگی مجدد به پرونه پستچی قلابی به اتهام افساد فی الارض از طریق تجاوز به عنف در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

مشرق نیوز: رسیدگی مجدد به پرونه پستچی قلابی به اتهام افساد فی الارض از طریق تجاوز به عنف در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

پستچی قلابی که (ا.م) نام دارد در سال‌های اخیر با جعل عناوین مأمور پست و برق به درب منازل حاضر شده و پس ورود به منازل ضمن تهدید با چاقو و تیغ موکت‌بری، زنان را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد.

پس شکایت ده‌ها نفر از شهروندان تهرانی پرونده در سیر مراحل قضایی قرار گرفت و سرانجام متهم توسط عوامل انتظامی در یکی از استان‌های مجاور پایتخت دستگیر گردیده و به محکمه عدالت سپرده شد.

دادگاه رسیدگی به این پرونده از تاریخ 93/07/06 آغاز گردیده و جلسه دوم دادگاه در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی امروز برگزار گردید.

اولین شكایت علیه متهم 31 ساله سه سال قبل مطرح شد. روز حادثه زنی به مأموران پلیس خبر داد كه از سوی مردی كه خودش را مأمور پست معرفی كرده بود مورد آزار قرار گرفته است. او توضیح داد: درخانه مشغول كار بودم كه زنگ زدند. مردی گفت برایمان بسته پستی آورده و خواست دم در بروم. وقتی در را باز كردم و جلوی در رفتم، دیدم كه این مرد وارد ساختمان شده است. بعد هم چاقوی بلندی زیر گلویم گذاشت و با تهدید. . . .

بعد از مطرح شدن شكایت، مأموران پلیس آگاهی دست به تحقیق زدند اما نشانی از مأمور قلابی پیدا نكردند. در حالی كه تعداد شكایت‌ها به 20 نفر رسیده بود یكی از شاكیان خودش را به مأموران رساند و گفت مرد متجاوز را در پارك دیده است.

او گفت: ساعتی قبل كه در پارك بودم به صورت كاملاً تصادفی متهم را دیدم. وقتی با او مواجه شدم مرا شناخت. به سرعت سوار موتورش شد و فرار كرد. این زن در توضیح ماجرا هم گفت: روز حادثه در خانه تنها بودم كه مردی زنگ زد و گفت پستچی است. وقتی مقابل خانه رسیدم خواست به زور وارد خانه شود. مقاومت كردم و او فرار كرد.

بعد از به دست آمدن این سرنخ بود كه مأموران با بررسی دوربین‌های مداربسته تصویر متهم را به دست آوردند و بعد از یك عملیات گسترده تحقیقاتی او را به دام انداختند.

متهم وقتی مقابل شاكیان قرار گرفت اتهام خودش را قبول كرد. پس از انتشار تصویر متهم در رسانه‌ها 20 زن دیگر با حضور در پلیس آگاهی علیه متهم شكایت كردند. بررسی زندگی خصوصی ایمان هم نشان داد كه او صاحب دو همسر و دو فرزند است و مدتی قبل در كارهای ساختمانی فعالیت داشته است. بعد از انجام بازجویی‌ها پرونده در دادسرای ناحیه 21 بررسی شد و متهم به هر 40 فقره تجاوز اقرار كرد.


ویدیو مرتبط :
آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت پرونده ناظم متجاوز


پرونده ناظم متجاوز با طرح شکایت سومین دانش آموز و شکایت وزیر آموزش و پرورش وارد مرحله تازه ای شد.

خبرگزاری مهر: چندی قبل مردی با مراجعه به پلیس آگاهی با طرح شکایتی گفت: چند روزی است رفتارهای پسر 11 ساله ام تغییر کرده است. برای اطلاع از تغییر رفتارش چند بار با وی صحبت کردم تا اینکه گفت از سوی ناظم مدرسه مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

پس از این شکایت تیمی از ماموران تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و در جریان بررسی های خود متوجه شدند ناظم 32 ساله علاوه بر این کودک چند دانش آموز دیگر را نیز مورد آزار و اذیت قرار داده است.

متهم پس از انتقال به شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران در بازجویی ها منکر هر گونه اتهامی شد اما با توجه به اینکه دلایلی بر علیه وی وجود داشت قاضی محمدی کشکولی رئیس دادگاه وی را با قرار بازداشت روانه زندان کرد.

متهم، ناظم مدرسه ای در شهرک دانشگاه در غرب تهران است که اقدامات مجرمانه وی باعث شد والدین دانش آموزان با تجمع در مقابل وزارت آموزش و پرورش خواستار برخورد با وی شوند.

با توجه به حساسیت موضوع و جو ایجاد شده در جامعه، وزیر آموزش و پرورش نیز طی نامه ای به دادگاه خواستار رسیدگی به این پرونده و برخورد با تخلفات شد.

در حالیکه نخستین جلسه دادگاه با حضور یک شاکی برگزار شده بود دو کودک دیگر نیز با مراجعه به شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران علیه این ناظم به اتهام آزار و اذیت شکایت کردند. بررسی شکایات نشان داد قربانیان بین 8 تا 11 سال سن داشتند.

در حال حاضر رئیس دادگاه خواستار بررسی برخی استعلامات در پرونده شده تا دومین جلسه رسیدگی به اتهامات ناظم جوان برگزار شود.

قاضی کشکولی ،رئیس دادگاه در این باره به خبرنگار مهر گفت: پرونده در مرحله رسیدگی است و در حال حاضر نمی توان درباره جزئیات آن اظهار نظر کرد.