اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین وضعیت پرونده «م . ر»


سرپرست دادگاه های کیفری استان تهران درباره پرونده م . ر یکی از مسئولان ارشد دولت دهم گفت: مطالعه پرونده در شعبه 76 دادگاه کیفری استان آغاز شده و هیات قضایی مشغول مطالعه دقیق آن هستند.

خبرگزاری ایرنا: سرپرست دادگاه های کیفری استان تهران درباره پرونده م . ر یکی از مسئولان ارشد دولت دهم گفت: مطالعه پرونده در شعبه 76 دادگاه کیفری استان آغاز شده و هیات قضایی مشغول مطالعه دقیق آن هستند.

ˈمحسن افتخاریˈ اظهار داشت: پس از مطالعه پرونده دادگاه برای برگزاری جلسات محاکمه آماده می شود.

اواخر اسفند ماه سال گذشته دادستانی تهران برای این پرونده کیفرخواست صادر و آن را به دادگاه کیفری استان تهران ارسال کرد.

پرونده این مقام ارشد دولت دهم برای رسیدگی به شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی سیامک مدیر خراسانی ارجاع شده است.

پیشتر پرونده تعدادی از متهمان بیمه ایران در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی و پرونده رییس دولت های نهم و دهم نیز برای رسیدگی به این شعبه ارجاع شده است.

گفته می شود این مقام ارشد دولت دهم هم اکنون با تودیع قرار وثیقه مناسب آزاد است؛ البته وکیل مدافع این متهم معتقد است وثیقه تودیع شده ارتباطی به پرونده بیمه ایران ندارد.


ویدیو مرتبط :
آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت پرونده پارتی شبانه



 

آخرین وضعیت پرونده پارتی شبانه

 

مهدی تاج، نایب رئیس فدراسیون فوتبال در گفت و گو با مهر درباره پرونده تخلف فوتبالی هایی که در پارتی شبانه دستگیر شدند گفت: پرونده این بازیکنان در حال حاضر در مراجع قضایی مفتوح است و تا زمانی که آنها رایی در این زمینه صادر نکردند ترجیح می دهیم این پرونده مسکوت بماند.

 

همچنین تاج در این گفت و گو درباره آخرین مذاکرات برای انتخاب سرمربی ترک برای تیم ملی گفت: این مذاکرات را رد نمی کنم و کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال با استراتژی جدیدی درحال مذاکره با این مربیان است.../جهان نیوز