اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین وضعیت پرونده «محمدعلی طاهری»


محمدعلی طاهری وكیل جدید خود را معرفی كرد.

خبرگزاری ایلنا: خلیلی با حضور در زندان و امضای وكالت‌نامه‌اش توسط محمدعلی طاهری به عنوان وكیل جدید او برای مرحله تجدیدنظرخواهی معرفی شد.

سعید خلیلی كه قبلا از طرف خانواده طاهری به عنوان وكیل و برای پیگیری برخی شكایات آنها نسبت به مطالب برخی سایت‌ها انتخاب شده بود، روز شنبه١٧مرداد با حضور در زندان و امضای وكالت‌نامه‌اش توسط محمدعلی طاهری به عنوان وكیل جدید او برای مرحله تجدیدنظرخواهی معرفی شد.

وكیل طاهری گفت: در این دیدار آقای طاهری عنوان كرد كه قبلا به شیوه‌های مختلف حسن‌نیت خود را نشان داده و اعلام كرده است كه اگر به خاطر اقدامات او سوءتفاهم‌هایی ایجاد شده، كلاس و درس و هر فعالیتی در زمینه عرفان را تعطیل خواهد كرد.

خلیلی ادامه داد: در این دیدار طاهری نسبت به نتایج پیگیری‌های حقوقی در مرحله تجدیدنظر امیدوار بود و درخواست كرد به عنوان وكیل او در این مرحله اقدامات دفاعی جدی‌تری صورت گیرد و معتقد بود برخی نقل قول‌ها در دادنامه به هیج وجه متعلق به او نیست و برگرفته از جزوه یكی از شاگردان اوست كه جلای وطن كرده و مطالبی را به عنوان اعتقادات عرفان حلقه جعل كرده است.

وی همچنین گفت: موكلم عنوان كرد گفت‌وگوها و مكاتباتی با مراجع عظام داشته كه به زودی نتایج آن به اطلاع عموم خواهد رسید و به دادگاه تجدیدنظر نیز ارایه خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
‫گفتگو با طاهری از وضعیت رضاییان تا پرونده ژوزه‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت پرونده پارتی شبانه



 

آخرین وضعیت پرونده پارتی شبانه

 

مهدی تاج، نایب رئیس فدراسیون فوتبال در گفت و گو با مهر درباره پرونده تخلف فوتبالی هایی که در پارتی شبانه دستگیر شدند گفت: پرونده این بازیکنان در حال حاضر در مراجع قضایی مفتوح است و تا زمانی که آنها رایی در این زمینه صادر نکردند ترجیح می دهیم این پرونده مسکوت بماند.

 

همچنین تاج در این گفت و گو درباره آخرین مذاکرات برای انتخاب سرمربی ترک برای تیم ملی گفت: این مذاکرات را رد نمی کنم و کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال با استراتژی جدیدی درحال مذاکره با این مربیان است.../جهان نیوز