اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین وضعیت پرونده ریحانه جباری



اخبار,اخبار اجتماعی , وضعیت پرونده ریحانه جباری

 

اخبار اجتماعی - آخرین وضعیت پرونده ریحانه جباری

وکیل‌مدافع ریحانه جباری گفت: پرونده موکلم همچنان در اجرای احکام است.

به گزارش ایسنا پریسا قنبری با اشاره به اظهارات پورمحمدی مبنی بر اتمام مهلت 10 روزه‌ در پرونده ریحانه جباری برای اخذ رضایت، گفت: مبدأ مهلت 10 روز برای ما مجهول است ولی تمام تلاش ما این است که بتوانیم رضایت بگیریم و در این خصوص رایزنی‌های ما با اولیای‌دم همچنان ادامه دارد.

او درباره وضعیت این پرونده در اجرای احکام گفت: پرونده همچنان در اجرای احکام است و هفته پیش که به اجرای احکام مراجعه داشتم دستوری بر روی این پرونده وجود نداشت و تاریخی برای اجرای حکم تعیین نشده بود.

اخبار اجتماعی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
اولین گزارش تلویزیون از پرونده ریحانه جباری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت پرونده «ریحانه جباری»


عبدالصمد خرمشاهی در گفت‌وگویی، درباه آخرین وضعیت ریحانه جباری گفت: بر اساس اخبار منتشره قرار بود حکم این پرونده مبنی بر قصاص تا آخر این هفته اجرا شود، اما خوشبختانه خبری از اجرای حکم قصاص در این هفته نیست.

خبرگزاری ایسنا: وکیل‌مدافع ریحانه جباری گفت: امیدوارم در هفته‌های آینده در پرونده موکلم اتفاقات خوبی بیفتد.

عبدالصمد خرمشاهی در گفت‌وگویی، درباه آخرین وضعیت ریحانه جباری گفت: بر اساس اخبار منتشره قرار بود حکم این پرونده مبنی بر قصاص تا آخر این هفته اجرا شود، اما خوشبختانه خبری از اجرای حکم قصاص در این هفته نیست.

وی ادامه داد: ما همچنان برای اخذ رضایت از اولیای‌دم در تلاش هستیم. وکیل‌مدافع ریحانه جباری ابراز امیداوری کرد که در هفته‌های آینده در این زمینه خبرهای خوبی داشته باشیم.

خرمشاهی پیش از این گفته بود که قاضی رسیدگی‌کننده به این پرونده هنوز تاریخ دقیقی را برای اجرای حکم قصاص مشخص نکرده است.

تعدادی از هنرمندان از جمله رضا کیانیان، اصغر فرهادی، رخشان بنی‌اعتماد، بهاره رهنما و رویا تیموریان جزو کسانی هستند که برای نجات ریحانه از چوبه دار تلاش می‌کنند. ریحانه جباری 7 سال قبل به عنوان طراح داخلی دکوراسیون ساختمان به منزل فردی که متخصص جراحی زیبایی بود مراجعه می‌کند که طبق اظهاراتش در دادگاه برای حفظ جان خود، فرد مذکور را به قتل می‌رساند.