اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین وضعیت پرونده دو پلیس خاطی سعودی



اخبار,اخبار اجتماعی,سعید اوحدی

رئیس سازمان حج و زیارت ضمن اعلام آخرین وضعیت پرونده دو پلیس خاطی عربستان گفت: نتیجه رای نهایی دو پلیس خاطی عربستان هنوز مشخص نشده و تعلل صورت گرفته در این خصوص توجیهی ندارد.

سعید اوحدی در مورد دادگاه دو پلیس خاطی عربستان، افزود: تاکنون دو دادگاه برای رسیدگی به پرونده این دو پلیس خاطی تشکیل شده، اما هنوز نتیجه نهایی اعلام نشده است.

وی با اشاره به اینکه پیگیری موضوع دو پلیس مجرم سعودی با وزارت امور خارجه است، گفت: امیدواریم با پیگیری این وزارتخانه، بزودی شاهد محاکمه نهایی این دو مجرم باشیم و رای برای آنها صادر شود.

رئیس سازمان حج و زیارت با تاکید بر اینکه تعلل صورت گرفته تا امروز توجیهی ندارد، افزود: شرط ازسرگیری عمره، اعلام رای نهایی این دو پلیس مجرم و صدور رای برای آنهاست و تا زمانی که نتیجه دادگاه مشخص نشود، عملیات عمره آغاز نخواهد شد.

اوحدی همچنین در مورد کرونا در عربستان اظهار داشت: ویروس کرونا در ایام بهار شیوع پیدا می‌کند و در موسم حج کمتر با این بیماری مواجه هستیم.

به گفته وی، اخیراً اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه آثاری از این بیماری در ریاض و مناطق اطراف آن مشاهده شده اما تاکنون موردی در مدینه از این بیماری نداشته‌ایم و جای نگرانی نیست.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: با توجه به تمهیدات خوب حوزه پزشکی و اطلاع‌رسانی به زائران و توجه جدی آنها، انشاءالله با مشکلی مواجه نخواهیم شد.

اخبار اجتماعی - مهر


ویدیو مرتبط :
آخرین وضعیت پرونده خاوری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت پرونده پارتی شبانه



 

آخرین وضعیت پرونده پارتی شبانه

 

مهدی تاج، نایب رئیس فدراسیون فوتبال در گفت و گو با مهر درباره پرونده تخلف فوتبالی هایی که در پارتی شبانه دستگیر شدند گفت: پرونده این بازیکنان در حال حاضر در مراجع قضایی مفتوح است و تا زمانی که آنها رایی در این زمینه صادر نکردند ترجیح می دهیم این پرونده مسکوت بماند.

 

همچنین تاج در این گفت و گو درباره آخرین مذاکرات برای انتخاب سرمربی ترک برای تیم ملی گفت: این مذاکرات را رد نمی کنم و کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال با استراتژی جدیدی درحال مذاکره با این مربیان است.../جهان نیوز