اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین وضعیت پرونده‌ آزار زن جوان در برلین


رییس شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران درباره پرونده بنفشه (زن جوان ایرانی که در سال 91 در برلین آلمان از سوی مردی مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود)، گفت: دادگاه این پرونده در هفته‌های گذشته در شعبه 113 دادگاه کیفری برگزار شد و از آنجا که در زمان برگزاری دادگاه در جلسه حضور نداشتم، ریاست جلسه دادگاه را قاضی باقری به عنوان دادرس بر عهده داشت.

خبرگزاری ایسنا: رییس شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران گفت: مسلما به رای صادره در مورد پرونده ضارب شهید خلیلی اعتراض می‌شود.

قاضی اصغرزاده با بیان این که رای پرونده ضارب شهید خلیلی صادر شده است، اظهار کرد: نمی‌دانم که رای این پرونده از سوی دفتر شعبه ابلاغ شده یا خیر.

وی افزود: از آنجا که حکم پرونده مذکور قصاص است، مسلما به رای صادره اعتراض خواهد شد.

رییس شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران درباره پرونده بنفشه (زن جوان ایرانی که در سال 91 در برلین آلمان از سوی مردی مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود)، گفت: دادگاه این پرونده در هفته‌های گذشته در شعبه 113 دادگاه کیفری برگزار شد و از آنجا که در زمان برگزاری دادگاه در جلسه حضور نداشتم، ریاست جلسه دادگاه را قاضی باقری به عنوان دادرس بر عهده داشت.

اصغرزاده از بیان جزئیات بیشتر در مورد این پرونده خودداری کرد.

بر اساس این گزارش، علی خلیلی تیرماه 90 در حین بازگشت به منزل توسط افراد شرور مورد ضرب و جرح قرار گرفت که پس از دستگیری ضارب و مطرح شدن شکایت، خلیلی در نهایت رضایت داد. چهارم فروردین 93 علی خلیلی در بیمارستان درگذشت و یک ماه بعد رئیس سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد که ضربات وارده به خلیلی با مرگ او بی‌ارتباط نبوده است، لذا با شکایت اولیای دم، رسیدگی به پرونده او دوباره در دستور کار قرار گرفت.

پس از برگزاری دو جلسه دادگاه ضارب شهید خلیلی در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی اصغرزاده، وی به قصاص نفس محکوم شد.

به گزارش ایسنا، زن جوانی به نام بنفشه که به تازگی از همسرش جدا شده بود، در سال 91 به همراه دخترش برای زندگی به آلمان سفر می‌کند که در آنجا از سوی مردی مورد آزار و اذیت قرار می گیرد. عامل این جنایت همان روز برلین را ترک می‌کند و از مرز آذربایجان وارد ایران شده و سرانجام در روز 26 آبان‌ماه سال 91 در ایران دستگیر می‌شود.

برای متهم این پرونده پس از تحمل یک سال و نیم حبس، قرار مجرمیت صادر و با صدور کیفرخواست پرونده به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی اصغرزاده ارسال و دادگاه وی برگزار شد.


ویدیو مرتبط :
آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وضعیت پرونده آزار و اذیت زن توریست


سرپرست دادگاه‌های کیفری یک استان تهران از پایان جلسات دادگاه مدیرعامل سابق منطقه آزاد کیش و اتمام تحقیقات در پرونده اذیت و آزار یک توریست فرانسوی توسط چهار تبعه خارجی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: محسن افتخاری سرپرست دادگاه‌های کیفری یک استان تهران درباره آخرین وضعیت پرونده چهار تبعه افغان که متهم به اذیت و آزار یک توریست فرانسوی زن هستند اظهار کرد: مرحله تحقیقات این پرونده پایان یافته و یک الی دو ماه آینده، جلسات محاکمه برگزار می‌شود. شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به این پرونده رسیدگی می‌کند و تحقیقات آن نیز به خاطر نوع موضوع در دادگاه انجام شده است.

سرپرست دادگاه‌های کیفری یک استان تهران همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا پرونده تعاونی مسکن برق منتهی به صدور حکم شده است یا خیر افزود: صدور رای در این پرونده قدری طول می‌کشد زیرا دادگاه استعلام‌هایی را انجام داده و منتظر پاسخ است.

پرونده تعاونی مسکن برق در سه بخش و با افزون بر 10 هزار شاکی در شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی سیامک مدیرخراسانی رسیدگی شده است.

افتخاری همچنین درباره آخرین وضعیت پرونده مدیرعامل سابق منطقه آزاد کیش نیز اظهار کرد: جلسات دادگاه این پرونده نیز برگزار شده و منتظر تصمیم دادگاه است.

این پرونده در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کشکولی رسیدگی شده است.