اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین وضعیت پروازهای ایران به عراق


یدالله آقایی مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاههای کشور در خصوص وضعیت پروازهای ایران به عراق با توجه به وضعیت اضطراری که در شمال عراق به وجود آمده است، گفت: تاکنون هیچ مشکلی در پروازهای ایران به عراق به وجود نیامده است.

خبرگزاری مهر: یدالله آقایی مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاههای کشور در خصوص وضعیت پروازهای ایران به عراق با توجه به وضعیت اضطراری که در شمال عراق به وجود آمده است، گفت: تاکنون هیچ مشکلی در پروازهای ایران به عراق به وجود نیامده است.

وی افزود: تاکنون تمامی پروازها از فرودگاه امام خمینی(ره) به شهرهای نجف و بغداد انجام شده است و پروازهای روزهای آینده هم انجام می شود.

مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاههای کشور تصریح کرد: اگر احتمال کنسل شدن پروازها به وجود بیاید قبل از پروازها به مسافران اطلاع رسانی خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
آخرین وضعیت شکایت تیم ملی از عراق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت حذف عراق از نیمه نهایی و جایگزینی ایران



اخبار,اخبارورزشی,جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا

مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است با برگزاری جلسه‌ای فوق‌العاده در خصوص نتیجه دیدار ایران و عراق تصمیم‌گیری می‌کنند.

به گزارش جام نیوز، مهدی محمدنبی و هوشنگ مقدس که برای پیگیری شکایت ایران از حضور علا عبدالزهرا، بازیکن دوپینگی عراق در بازی روز گذشته (جمعه) راهی سیدنی شده بودند، به کانبرا برگشتند.

سرپرست تیم ملی و سرپرست کاروان اعزامی ایران به استرالیا، صبح امروز (شنبه - به وقت محلی) راهی سیدنی شده بودند و با طرح شکایت نزد مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا به کانبرا برگشتند و به اردوی تیم ملی ملحق شدند.

مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است در 24 ساعت آینده جلسه‌ای فوری و فوق‌العاده برگزار کنند تا در خصوص نتیجه دیدار ایران و عراق تصمیم‌گیری شود. دیداری که با نتیجه 3 بر 3 به پایان رسیده بود و در نهایت تیم ملی کشورمان در ضربات پنالتی با نتیجه 7 بر 6 شکست خورد.

به گزارش تسنیم،‌ عبدالزهرا در زمان حضورش در تراکتورسازی تبریز دوپینگ کرده بود و مسئولان تیم ملی معتقدند این بازیکن به دلیل محرومیت نمی‌توانسته عراق را در جام ملت‌های آسیا همراهی کند.

  اخبار ورزشی  -   تسنیم