اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین وضعیت مصدومیت علی کریمی


پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علی کریمی طبق برنامه تعیین شده از سوی کادر پزشکی، برنامه فیزیوتراپی و تقویت عضلانی خود را در کلینیک باشگاه دنبال می‌کند و آمدن او به اردو، زمان بازگشت او را به تعویق می‌انداخت.

ایسنا: پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علی کریمی طبق برنامه تعیین شده از سوی کادر پزشکی، برنامه فیزیوتراپی و تقویت عضلانی خود را در کلینیک باشگاه دنبال می‌کند و آمدن او به اردو، زمان بازگشت او را به تعویق می‌انداخت.

چشمه سری درباره علت عدم حضور علی کریمی در اردوی کرج افزود: از ابتدا هم قرار نبود علی کریمی در این اردو حضور یابد چون این اتفاق برنامه‌های پزشکی وی را عقب می‌انداخت و بازگشت کریمی به میادین را با تعویق روبرو می‌کرد. کریمی در شرایطی نبود که در تمرینات شرکت کند، پس لازم دیدیم برنامه‌های درمانی وی در درفشی‌فر و کلینیک باشگاه پیگیری شود.

وی در ادامه به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: علی کریمی مثل هر بازیکن مصدوم دیگری دوست دارد زودتر تمرینات را شروع کند اما مثل همیشه برخورد کاملا حرفه‌ای نشان داد و برنامه تعیین شده از سوی کادر پزشکی، متخصصان ارتوپدی و فیزیوتراپ‌ها را دنبال می‌کند و همکاری فوق‌العاده‌ای هم دارد.

پزشک پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما در کلینیک باشگاه امکانات تخصصی و حرفه‌ای داریم که برای چنین مواقعی تهیه شده است و آقای میثم علیپور فیزیوتراپ تیم هم هر روز صبح زود به کلینیک می‌رود تا برنامه‌های کریمی و معدنچی را دنبال کند و پس از آن به اردو بر می‌گردد.


ویدیو مرتبط :
آخرین وضعیت از مصدومیت نیمار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین اخبار نقل و انتقالات: توافق استقلال با رحمتی/ وضعیت نامشخص نکونام/تراکتورسازی مشتری جدید علی کریمی



 آخرین اخبار نقل و انتقالات

آخرین اخبار نقل و انتقالات: توافق استقلال بارحمتی/ وضعیت نامشخص نکونام/تراکتورسازی مشتری جدید علی کریمی

معاون باشگاه استقلال می‌گوید، استقلال فهرست مازاد ندارد و بدون حاشیه به دنبال جذب بازیکنان مدنظرش است.

علی امیری در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت خروجی‌های استقلال گفت: استقلال در این فصل فهرست مازاد ندارد و تلاش می‌کند تا شاکله اصلی‌اش را حفظ کند. مذاکراتمان را با بازیکنان اصلی آغاز کرده‌ و به نتایج خوبی رسیده‌ایم.

او در پاسخ به سوالی درباره‌ پژمان منتظری اظهار کرد: از جدایی او واقعا اطلاعی ندارم. اتفاقا با آقای قلعه‌نویی هم که صحبت کردیم ایشان هم می‌خواست تا منتظری در استقلال بماند. در حال حاضر به دنبال او هستم تا با هم صحبت کنیم و آخرین وضعیتش را جویا شویم. همه‌ تلاشمان را می‌کنیم تا منتظری در استقلال بماند.

معاون باشگاه استقلال افزود: با بازیکنان مورد نیاز آقای قلعه‌نویی صحبت‌هایی کرده‌ایم اما اسامی آنها را نمی‌گوییم. خودتان می‌دانید بازار شایعات باعث می‌شود قیمت‌ها بالا برود و حاشیه به تیم تزریق شود. این در حالی است که استقلال به دنبال حاشیه‌ها نیست و نمی‌خواهد خودش را درگیر این مسائل کند. با بازیکنانی صحبت کرده‌ایم اما اسامی آنها را اعلام نمی‌کنیم و در همین حد می‌گویم که هواداران نگران نباشند.

او درباره‌ آخرین وضعیت سیدمهدی رحمتی و شایعات مربوط به حضور او در تیم‌های دیگر بیان کرد: ما به سیدمهدی رحمتی پیشنهاد داده‌ایم و بر سر مبلغ هم توافق کرده‌ایم و بعید می‌دانم مشکلی وجود داشته باشد.

امیری درباره‌ وضعیت نکونام هم صحبت کرد و افزود: از وضعیت نکونام اطلاعی ندارم. قرار است او به خاطر بعضی از مسائل مالی با خود آقای فتح‌الله‌زاده صحبت کند و به همین دلیل چیزی در این‌باره نمی‌دانم.

معاون باشگاه استقلال در پایان درباره‌ آخرین وضعیت خریدهای استقلال گفت: تنها با آقای محمدمهدی نظری به توافق رسیده‌ایم و امروز با دو بازیکن دیگر قرار داریم. در صورت قطعی شدن وضعیت این دو بازیکن نام آنها را اعلام خواهیم کرد.

تراکتورسازی مشتری جدید علی کریمی / زینی‌زاده : تبریز خانه کریمی است
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از تمایل باشگاهش برای جذب علی کریمی خبر داد.
حمیدی زینی‌زاده در گفت‌وگو با  ایسنا، از تمایل باشگاهش برای جذب علی کریمی خبر داد و گفت: تبریز خانه کریمی است و اگر بپذیرد که به تراکتورسازی بپیوندد، باعث افتخار ما خواهد بود.  
وی اما این را نیز گفت که هنوز با کریمی مذاکره نکرده است: اگر زمینه لازم فراهم شود ظرف چند روز آینده باب مذاکره را با علی کریمی باز می‌کنیم. او بازیکن بزرگی است و ما دوست داریم او به تبریز بیاید.
زینی زاده در ادامه با قطعی داشتن حضور جلال چراغپور در کادرفنی تیمش درباره فهرست بازیکنان مورد نظر جلالی گفت: حتما شش سهمیه لیگ برتری را خواهیم گرفت.

در روزهای اخیر با چند بازیکن به صورت موردی مذاکره هم ‌کرده‌ایم و می‌خواهیم در صورت امکان تا شنبه هفته‌ آینده ترکیب تیم را کامل کنیم.
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره اردوهای مورد نظر سرمربی تیمش هم گفت: مجید جلالی هم اردوی داخلی را در برنامه‌اش گنجانده و هم برای اردوی خارجی برنامه دارد. احتمالا اردوی داخلی مان در تبریز یا سرعین اردیبل برپا می‌شود.
زینی‌زاده در پایان با بیان این که هنوز هیچ یک از بازیکنان تیمش از جدایی حرفی نزده‌اند، درباره آخرین وضعیت قاسم دهنوی گفت: دو روز پیش که با او صحبت کردم، گفت که می‌خواهد به مشهد برود. حالا هم منتظریم که بازگردد. البته دهنوی این را هم گفت که با هیچ باشگاهی قرارداد نبسته و فقط مذاکره داشته است./ایسنا