اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین وضعیت مصدومیت خسرو حیدری


وضعیت مصدومیت مدافع هافبک استقلال امروز عصر مشخص می‌شود.

ایسنا: دکتر نوروزی درباره‌ی آخرین وضعیت خسرو حیدری گفت: امروز صبح از این بازیکن MRI گرفته شده است اما میزان مصدومیت و این که آیا او به بازی استقلال می‌رسد یا خیر مشخص نیست.نتیجه‌ی MRI گرفته شده عصر امروزمشخص می‌شود و می‌توان به طور دقیق از میزان مصدومیت این بازیکن اطلاع داد.

حیدری روز گذشته در جریان دیدار استقلال و ذوب آهن در دقیقه 18 دچار آسیب‌دیدگی شد و به بیرون از زمین رفت.


ویدیو مرتبط :
آخرین باری که خسرو حیدری جریمه شد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت مصدومیت اکبرپور



اخبار,اخبار ورزشی ,مصدومیت اکبرپور

 

اخبار ورزشی - آخرین وضعیت مصدومیت اکبرپور

امین نوروزی وضعیت مصدومیت بازیکن استقلال را تشریح کرد.

به نقل از سایت باشگاه استقلال، دکتر امین نوروزی در ارتباط با وضعیت سیاوش اکبرپور اظهار داشت: با توجه به دردی که این بازیکن در ناحیه ستون فقرات کمری دارد نیاز به عکس و آزمایشات بیشتری دارد و فعلا باید فیزیوتراپی انجام دهد.

معاون پزشکی_ورزشی باشگاه استقلال در خصوص این که این بازیکن به بازی با الجزیره می‌رسد، اعلام کرد: وضعیت اکبرپور برای بازی با الجزیره روز دوشنبه مشخص می‌شود.
اخبار ورزشی - سایت باشگاه استقلال