اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین وضعیت مصدومان حادثه سقوط هواپیما


رئیس اورژانس کشور پس از عیادت از مصدومان حادثه سقوط هواپیما ایران 140 گفت: وضعیت یازده مصدوم این سانحه از روز گذشته تاکنون تغییری نکرده است.

خبرگزاری ایرنا: رئیس اورژانس کشور پس از عیادت از مصدومان حادثه سقوط هواپیما ایران 140 گفت: وضعیت یازده مصدوم این سانحه از روز گذشته تاکنون تغییری نکرده است.

امین صابری نیا افزود: در مجموع 13 نفر در سانحه سقوط هواپیما زنده ماندند که متاسفانه یک نفر از آنان در راه انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی خاطرنشان کرد: سه نفر از مصدومان در کما و تحت مراقبت های بحرانی و دو مصدوم دیگر نیز مشکوک به آسیب های ترومایی (ضربه ) هستند.

صابری نیا یادآور شد: یک موتورسوار نیز دچار ضربه مغزی شده که احتمال می رود براثر اصابت بال هواپیما به سرش باشد.

صابری نیا افزود: بنابراین اکنون 11 مصدوم سقوط هواپیما در بیمارستان بستری بوده و یک نفر نیز مرخص شده است.

مصدومان سقوط هواپیما در بیمارستان های شهید مطهری، پیامبران و امام خمینی (ره) بستری هستند.

یک فروند هواپیمای «ایران 140» متعلق به شرکت هواپیمایی سپاهان با 48 سرنشین به مقصد تهران - طبس، ساعت 9 و 18 دقیقه روز گذشته(یکشنبه) و دقایقی پس از برخاستن دچار سانحه شد و پس از برخورد به دیواره حائل کارخانه شیشه سازی مینا(کیلومتر 6 جاده مخصوص بلوار مینا)، سقوط کرد.

در این سانحه تعدادی از مسافران جان خود را از دست دادند.


ویدیو مرتبط :
‫گفتگو با مصدومان و شاهدان حادثه سقوط هواپیما‬

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت مصدومان حادثه سقوط اتوبوس


معاون درمان دانشگاه مازندران آخرین وضعیت مصدومان حادثه روز گذشته سقوط اتوبوس مسافران مشهد – کلاردشت را تشریح کرد.

معاون درمان دانشگاه مازندران آخرین وضعیت مصدومان حادثه روز گذشته سقوط اتوبوس مسافران مشهد – کلاردشت را تشریح کرد.

علیرضا مردانشاهی در گفتگویی در باره آخرین آمار کشته شدگان این حادثه گفت: تعداد کل کشته شدگان این حادثه ۲۶ نفر بود که ۲۲ نفر در صحنه تصادف فوت کردند ، یک نفر در راه انتقال به بیمارستان ، یک نفر در بیمارستان طالقانی چالوس و یک مصدوم هم در آی سی یو بیمارستان نوشهر فوت کرد.آخرین مورد فوت شده این تصادف نیز به تازگی در بیمارستان رازی شناسایی شده است.

وی درباره آمار مجروحان این حادثه گفت:۱۳ مجروح در بیمارستان چالوس بستری هستند . سه نفر از آنها در آی سی یو هستند که دونفر ازآنها بدحال اعلام شده اند.

وی با بیان اینکه 6 کودک نیز از مجروحان این حادثه هستند که یک نفر از آنها دچاراختلالات هوشیاری و خواب آلودگی است، گفت: یکی از مصدومان دربخش داخلی، یک نفر در بخش زنان و دو نفر هم در بخش جراحی بستری هستند. یک نوزاد ۹ ماهه نیز به آی سی یو بیمارستان امام خمینی اعزام شد که حال عمومی وی مساعد اعلام شده است. یک خانم ۳۰ ساله نیز به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل اعزام شده است . کمک راننده اتوبوس نیزکه مفقود شده بود پیدا شد.

به گفته مردانشاهی روز گذشته اولین تماس با اورژانس ۱۱۵ در ساعت ۴:۵۰ دقیقه گرفته شده است و دودقیقه بعد اولین تیم از اورژانس در محل مستقرشد. مجموعا 14آمبولانس و یک هلیکوپتر به محل اعزام شدند که هلیکوپتر به دلیل شرایط نامناسب جوی امکان فرود در محل را نداشت و اکنون در فرودگاه نوشهر مستقر است تا در صورت لزوم اعزام شود.

وی افزود: یک دستگاه اتوبوس – آمبولانس هم به محل حادثه اعزام شد اما به دلیل ترافیک سنگین منطقه بیماران توسط آمبولانس منتقل شدند.