اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین وضعیت مصدومان تیم ملی فوتبال


دکتر خانلری، پزشک تیم ملی فوتبال آخرین وضعیت سه بازیکن مصدوم تیم ملی را تشریح کرد.

ایسنا: دکتر خانلری، پزشک تیم ملی فوتبال آخرین وضعیت سه بازیکن مصدوم تیم ملی را تشریح کرد.

دکتر پرهان خانلری، پزشک تیم ملی در این‌باره گفت: مسعود شجاعی، احسان حاج صفی و هاشم بیک‌زاده در روزهای گذشته مصدومیت‌هایی داشته‌اند که البته خفیف ارزیابی شده و پیش بینی می‌شود که به بازی با لبنان برسند.

وی ادامه داد: تیم پزشکی تدابیری را اندیشیده تا روز بازی مقابل لبنان بازیکنان برسند. با توجه به اینکه دیروز بیک‌زاده و حاج صفی استراحت کردند و امروز هم تمرین تیم ملی سبک است، این بازیکنان وضعیت رو به بهبودی دارند. مسعود شجاعی هم دیروز در تمرین دچار مصدومیت شد که امروز به احتمال زیاد استراحت و آب درمانی می کند.

وی در پایان گفت: در تمرین امروز تیم ملی، تیم پزشکی هم برای هاشم بیگ زاده، مسعود شجاعی و هم احسان حاج صفی تمرینات اختصاصی در نظر گرفته تا روند بهبودی سریع‌تر باشد. باز هم تاکید می‌کنم با توجه به شرایط حال حاضر سه بازیکن، همه آنها برای بازی مقابل لبنان مشکلی نخواهند داشت.


ویدیو مرتبط :
آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال در استرالیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال جوانان ایران


سرپرست تیم ملی فوتبال جوانان گفت: شرایط تیم ملی فوتبال جوانان در روسیه خوب است و تورنمنت سن‌پترزبورگ نسبت به سال‌های گذشته حرفه‌ای‌تر برگزار می‌شود.

ایسنا: حسین مرادی درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال جوانان ایران در تورنمنت سن پترزبورگ اظهار کرد: همه چیز خوب است و بازیکنان هم در شرایط فوق‌العاده‌ای قرار دارند. من دو سال گذشته با تیم جوانان قبلی به تورنمنت سن پترزبورگ آمده بودم و روس‌ها نشان دادند در هر دو دوره شرایط بهتری را برای این تورنمنت ایجاد می‌کنند و کارشان تکمیل‌تر می‌شود.

** امسال تیم‌های قوی‌تری آمده‌اند

وی افزود: در حال حاضر 16 تیم حاضر در این تورنمنت در هتل "پارک این" اقامت دارند و طبق برنامه در زمین‌های مختلف تمرین کرده و در ورزشگاه‌ها بازی می‌کنند. هر ساله تیم‌های بهتری به این دوره از بازی‌ها می‌آیند. امسال از اروپا تیم‌های قوی‌تری آمدند و از آسیا هم ژاپن، به جمع تیم‌ها اضافه شده است. شرایط بسیار حرفه‌ای است و واقعا ما شاهد یک جام جهانی کوچک در روسیه هستیم. تمام زمین‌ها و ورزشگاه‌ها، سرپوشیده است و هوای مطلوبی در آن وجود دارد.

** ماهان بغدادی فعلا تنها ایرانی شاغل در اروپای تیم ملی است

مرادی با بیان اینکه ماهان بغدادی فعلا تنها بازیکن ایرانی شاغل در اروپاست که در تیم جوانان بازی می‌کند، گفت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده و تایید دوستی مهر و مهدوی کیا، بغدادی فرصت پیدا کرد تا به روسیه بیاید و در جمع بازیکنان تمرین کند. مربیان تیم ملی با دیدن تصاویر حدود 7 یا 8 دقیقه‌ای، احساس کردند که این بازیکن می‌تواند به تیم جوانان کمک کند. او مقابل بلاروس و فنلاند هم بازی کرد که عملکرد خوبی داشت و به هر کدام از این‌ تیم‌ها یک گل هم زد. این بازیکن در سوئد اقامت داشته و پدر ایرانی و مادر سوئدی دارد.

** تاکنون 23 بازیکن ایرانی مقیم اروپا اعلام آمادگی‌ کردند

وی از ارسال 23 رزومه از بازیکنان ایرانی شاغل در اروپا برای کادر فنی تیم جوانان خبر داد و به ایسنا گفت: رزومه‌ها قبلا کمتر بود اما الان فکر می‌کنم به حدود 23 رزومه رسیده است که بازیکنان ایرانی باکیفیت شاغل در اروپا، برای ما ارسال کرده‌اند. احتمالا دوستی‌مهر به همراه مهدوی‌کیا این بازیکنان را در اردویی که در آلمان یا ترکیه خواهد بود، مورد ارزیابی قرار می‌دهند چون این بازیکنان برای حضور در ایران، بعضا با مشکلات روادید مواجه هستند.

** هوای روسیه گرمتر از تهران!

سرپرست تیم جوانان در پایان گفت: خوشبختانه با وجود فشردگی بازی‌ها اما با تدابیر کادر پزشکی تیم هنوز بازیکن مصدومی در تیم نداریم، البته یکی، دو نفر در حد سرماخوردگی هستند که بعید است مشکل خاصی برای بازی کردن داشته باشند. اگر ایران بتواند به عنوان تیم اول از گروهش صعود کند، پس از بازی‌های مرحله گروهی دو روز استراحت خواهیم داشت که این برای ما خوب است. روسیه هم امسال هوای متفاوتی نسبت به سال‌های قبل دارد. هوای اینجا با یک درجه بالای صفر، فکر می‌کنم از هوای تهران گرم‌تر باشد! روسیه امسال اولین کریسمس بدون برف خود را تجربه می‌کند.