اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین وضعیت مسافران قطار سانحه دیده


یک مقام مسئول در شرکت راه آهن با بیان اینکه در حادثه برخورد قطار مسافری با قطار باری در نزدیکی شهرستان دامغان در شب گذشته 32 نفر از مسافرین برای مداوا به بیمارستان اعزام شدند و یک نفر کشته شد، گفت: سایر مسافرین توسط یک قطار فوق العاده به مشهد اعزام شدند.

خبرگزاری مهر: یک مقام مسئول در شرکت راه آهن با بیان اینکه در حادثه برخورد قطار مسافری با قطار باری در نزدیکی شهرستان دامغان در شب گذشته 32 نفر از مسافرین برای مداوا به بیمارستان اعزام شدند و یک نفر کشته شد، گفت: سایر مسافرین توسط یک قطار فوق العاده به مشهد اعزام شدند.

صادق سکری  با اشاره به حادثه برخورد دو قطار مسافری و باری در شب گذشته، اظهار داشت: با پایان یافتن عملیات امداد رسانی قطار فوق العاده 9 طوس تهران-مشهد که در ساعت 22 و 10 دقیقه دچار سانحه شده بود، 32 نفر از مسافرین برای مداوا به بیمارستان اعزام شدند.

وی افزود: براین اساس، در حادثه شب گذشته 2 سالن مسافری آسیب دید که از قطار منفک شده و این قطار به سیر خود ادامه داد، ضمن آنکه سایر مسافرین نیز توسط یک قطار فوق العاده به مشهد اعزام شدند.

مدیرکل روابط عمومی شرکت راه آهن با بیان اینکه در این سانحه متاسفانه یک نفر از مسافران جان خود را از دست داد، گفت: علت سانحه کمیسیون عالی سوانح راه آهن در دست بررسی است.

همچنین شرکت راه آهن در اطلاعیه‌ ای اعلام کرد: به دنبال بروز سانحه شب گذشته ‌برای قطار مسافری 9 تهران - مشهد و مجروح شدن تعدادی از هموطنان، راه‌آهن ضمن عذرخواهی از حادثه دیدگان اعلام ‌می‌کند که علاوه بر پوشش  کامل هزینه‌های درمان مجروحان، 100 درصد هزینه بلیت مسافران قابل استرداد است.

بنابراین گزارش طبق اعلام کادر پزشکی بیمارستان‌ از 32 نفر مجروح، تعداد 18 نفر در بیمارستان دامغان و 2 نفر در بیمارستان سمنان بستری شده و بقیه افراد به صورت سرپایی مداوا شده اند و حال مصدومان رضایت بخش اعلام شده است.


ویدیو مرتبط :
گزارشی از آخرین وضعیت علی دایی پس از سانحه رانندگی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت فرزاد حسنی از زبان همسرش بعد از سانحه رانندگی



اخبار ,اخبار فرهنگی ,فرزاد حسنی

 

اخبار فرهنگی - آزاده نامداری خبر داد:
حال فرزاد حسنی خوب است

آزاده نامداری - همسر فرزاد حسنی - حال عمومی وی را پس از سانحه‌ای که در جاده چالوس برایش پیش آمد، مناسب توصیف کرد.

این مجری تلویزیون درخصوص حال عمومی فرزاد حسنی گفت: خدا را شکر، در حال حاضر حال آقای حسنی خوب است و به منزل منتقل شده است.

نامداری اظهار کرد: بامداد روز یکشنبه فرزاد حسنی بر اثر سانحه‌ی تصادف در جاده چالوس، از ناحیه‌ی قفسه‌ی سینه دچار مشکل شد که به بیمارستان منتقل شد و اکنون حال عمومی‌اش خوب است.

به گفته‌ی وی در حال حاضر فرزاد حسنی از بیمارستان به منزل منتقل شده و در حال استراحت است.

به گزارش ایسنا، فرزاد حسنی که به اتفاق دو نفر از دوستانش برای اجرای برنامه‌ای ارگانی به جاده چالوس رفته بود، حوالی ساعت 2:30 نیمه‌شب بامداد یکشنبه، در تونل 7 این جاده به واسطه برخورد با یک اتومبیل L90 که از روبه‌رو می‌آمد، دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه قفسه سینه شد. 

اخبار فرهنگی - ایسنا