اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین وضعیت شکایت بازیگران زن از سلحشور


وکیل سلحشور گفت: حسب اعلام موکلم مقرر شده تا بازیگران شاکی مستندی از صحبت‌های کارگردان متهم را تهیه کنند که وی چه زمانی و در کجا به آن ها توهین کرده است.

روزنامه بانی فیلم: وکیل سلحشور گفت: حسب اعلام موکلم مقرر شده تا بازیگران شاکی مستندی از صحبت‌های کارگردان متهم را تهیه کنند که وی چه زمانی و در کجا به آن ها توهین کرده است.

شهبازوار، وکیل فرج الله سلحشور در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به شکایت 13 بازیگر زن از سلحشور گفت: فردا پس از اعلام وکالت در بازپرسی، پرونده به طور رسمی مورد رسیدگی قضایی قرار می‌گیرد.

وی افزود: حسب اعلام سلحشور مقرر شده تا بازیگران شاکی مستندی از صحبت‌های کارگردان متهم را تهیه کنند که وی چه زمانی و در کجا به آن‌ها توهین کرده است.

شهبازوار تأکید کرد: اگر کسی جمعی را بدون ذکر نام فرضاً مورد توهین قرار دهد این موضوع مشمول توهین نمی‌شود و در خصوص شکایت هنرمندان از سلحشور مبنی بر توهین،‌ باید به این نکته توجه کرد که از لحاظ حقوقی توهین ناظر به اشخاص حقیقی است نه حقوقی و اگر این کارگردان نام هنرمندی را ذکر می‌کرد شکایت مطروحه منطقی تلقی می‌شد.

وکیل سلحشور در ادامه با بیان اینکه این پرونده در شعبه 9 دادگاه فرهنگ و رسانه مورد رسیدگی قرار می‌گیرد خاطرنشان کرد: از صحبت‌های این کارگردان برداشت سوء شده و بهتر است هنرمندان در برخورد با یکدیگر آن گونه که شایسته یک هنرمند است رفتار کنند.

مهرماه سال گذشته فرج الله سلحشور با اشاره به برخی صحبت‌ها درباره حضور آنجلینا جولی در ایران و بازی در یک فیلم سینمایی گفت: هنرپیشه‌های زن ایران خودشان یک پا آنجلینا جولی هستند و سینمای ایران باید هم برای ادامه فعالیت خود .... بین‌المللی بیاورد.

انتشار این صحبت‌ها منجر به واکنش شدید 13 بازیگر زن شد تا جایی که هنرمندان منتقد دست به کار شده و نسبت به اظهارات سلحشور اقامه دعوا کرده‌اند


ویدیو مرتبط :
آخرین وضعیت شکایت تیم ملی از عراق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نتیجه شکایت بازیگران زن از فرج الله سلحشور


حکم برائت فرج الله سلحشور از سوی شعبه 9 دادسرای فرهنگ و رسانه صادر شد.

سینما پرس: حکم برائت فرج الله سلحشور از سوی شعبه 9 دادسرای فرهنگ و رسانه صادر شد.
 
پرونده قضایی این کارگردان و تهیه کننده سینما که چندی پیش به دلیل شکایت جمعی از بازیگران در حال بررسی بود با تبرئه سحلشور به پایان رسید.
 
این حکم باید ظرف مدت 10 روز مورد اعتراض بازیگران قرار گیرد تا مجددا مورد بررسی قرار گرفته و رأی نهایی صادر شود در غیر این صورت دادگاه به نفع این کارگردان رأی خواهد داد.
 
گفتنی است این حکم در اسفند ماه توسط دادگاه صادر شده اما هنوز مراحل اداری آن به صورت کامل طی نشده است که به افراد شاکی ابلاغ شود.
 
مهرماه سال گذشته فرج‌الله سلحشور با اشاره به برخی اخبار درباره حضور آنجلینا جولی هنرپیشه هالیودوی در ایران و بازی در یک فیلم سینمایی گفت: هنرپیشه‌های زن ایران خودشان یک پا آنجلینا جولی هستند و سینمای ایران باید هم برای ادامه فعالیت خود فاحشه بین‌المللی بیاورد.

 این اظهارات سلحشور با واکنش و اعتراض برخی بازیگران همراه شد. حالا بازیگران منتقد دست به كار شده و نسبت به اظهارات سلحشور اقامه دعوا كرده اند.