اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین وضعیت سلامتی مداحان در منا


در پی حادثه تلخ و خونین صحرای منا و گسترش شایعه مبنی بر صدمه دیدن حاج میثم مطیعی در واقعه خونین امروز، خبرنگار طی تماسی با سرزمین منا از سلامتی ایشان و دیگر مادحین کسب اطلاع کرد.

مشرق: در پی حادثه تلخ و خونین صحرای منا و گسترش شایعه مبنی بر صدمه دیدن حاج میثم مطیعی در واقعه خونین امروز، خبرنگار طی تماسی با سرزمین منا از سلامتی ایشان و دیگر مادحین کسب اطلاع کرد.

دکتر مطیعی ضمن تسلیت این فاجعه مصیبت بار و همدردی با خانواده‌های داغ دیده، از سلامتی آقایان، حاج مرتضی طاهری، حاج مهدی سماواتی، حاج علی فراهانی و حاج محمدرضا غلامرضا‌زاده خبر دادند.

قرار است صبح فردا دعای ندبه در کنار حجاج و بازماندگان حادثه خونین منا، با نوای میثم مطیعی در خیمه بعثه مقام معظم رهبری در سرزمین منا، قرائت شود.

روز پنجشنبه (امروز) در جریان برگزاری مراسم حج در سرزمین منا حضور گسترده حجاج در این منطقه حادثه آفرین شد و صدها نفر کشته و زخمی شدند.

سازمان حج و زیارت ایران اعلام کرده که شمار کشته‌شده‌ها از 1300 نفر گذشت و بیش از 2000 نفر زخمی شده‌اند؛ این در حالی است که سازمان دفاع شهری عربستان شمار کشته‌ها را تا کنون 717 کشته اعلام کرده است.

به گفته سازمان حج و زیارت ایران جان باختن 131 نفر از حجاج ایرانی تأیید شده و بیش از 60 نفر هم زخمی شده‌اند که دولت عربستان در انتقال زخمی‌ها به بیمارستان تعلل می‌کند.

از سوی دیگر به گفته مقامات سعودی این حادثه به دلیل ازدحام بالای جمعیت اتفاق افتاد که عربستان تا کنون زخمی شدن 863 را تأیید کرده است.


ویدیو مرتبط :
آخرین وضعیت سلامتی غلامحسین مظلومی (نود ۱۹ آبان)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت سلامتی بازیگر به کمارفته‌ تلویزیون



اخبار,اخبار فرهنگی,احمد علامه‌دهر

بازیگر پیشکسوت تئاتر و تلویزیون - این روزها در حالت نیمه‌کما به سر می‌برد و به گفته دخترش دچار آلزایمر شدید شده است.

آخرین کار تلویزیونی‌ این بازیگر سریال «پرده‌نشین» بود. علامه‌دهر آذر ماه سال 93 بود که به دلیل سکته مغزی در حین بازی در سریال «پرده‌نشین» دچار عارضه شد و به کما رفت.

سیمین علامه‌دهر - دختر این بازیگر پیشکسوت -  گفت: حال پدر این روزها اصلا خوب نیست به دلیل اینکه ضربان قلبش بالاست و مشکل جدی‌ای که این روزها دارد مغزش است. پدر در عین حالی که تمام بدنش، کلیه‌هایش و قلبش سالم است اما مغز او دچار مشکل شده، به ویژه این روزها که آلزایمر شدید هم گرفته است.

وی همچنین اظهار کرد: پدرم این روزها در منزل تحت مراقبت است. تقریبا از اوایل سال 94 از بیمارستان به منزل منتقل شده است اما همچنان با دستگاه‌های آی سی یو و حتی پرستار خصوصی در منزل تحت مراقبت است؛ ضمن اینکه پزشک معالجش هم گفته است که پدر باید در همین حالت نگهداری شود تا شاید حالش بهتر شود.

 احمد علامه‌دهر - بازیگر پیشکسوت تئاتر و تلویزیون - 12 آذر ماه سال گذشته در حالی که مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی «پرده‌نشین» به کارگردانی بهروز شعیبی بود، در حرم امام رضا (ع) دچار عارضه مغزی شد. علامه‌دهر در آخرین کار تلویزیونی‌اش (سریال پرده‌نشین) نقش یکی از خادمان امام رضا (ع) را ایفا کرد.

اخبار فرهنگی - ایسنا