اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین وضعیت سقوط یک هواپیما در مازندران



اخبار,اخباراجتماعی ,هواپیمای مفقودشده مازندران

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به مفقود شدن هواپیمایی دونفره از عصر روز گذشته گفت: هنوز اثری از هواپیمای مفقودشده نیست اما احتمال می‌دهیم در آب سقوط کرده باشد.

رستم زرودی دقایقی پیش در گفت‌وگو با فارس در ساری، اظهار داشت: با وجود آغاز جست‌وجو برای یافتن هواپیمای کوچک آموزشی ـ تفریحی از بعد از ظهر دیروز تاکنون، اما هنوز هیچ اثری از این هواپیمای مفقود شده نیست.

وی با بیان اینکه با کمک نیروهای امداد و نجات و ستاد بحران در حوزه آبی و خشکی همچنان در جست‌وجوی هواپیمای مفقود شده هستیم، افزود: تاکنون حوزه پروازی تنکابن، رامسر، شرق گیلان و «کلاچای» مورد جست‌وجو قرار گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران ادامه داد: احتمال می‌دهیم که هواپیما در آب سقوط کرده باشد، بنابراین جست‌وجوهای بیشتری در حوزه آبی انجام می‌شود.

این مسئول درباره فاصله بین آغاز پرواز و قطع ارتباط با برج مراقبت، به فارس گفت: زمان قطع ارتباط خلبان ایرانی با برج مراقبت، حدود 12:35 دقیقه است و هواپیما نیز 12:5 دقیقه به پرواز درآمده بود.

به گزارش فارس، یک هواپیمای کوچک آموزشی تفریحی با دو سرنشین ایرانی (خلبان) و عربستانی (گردشگر)  بعد از ظهر دیروز در حال پرواز از رامسر به گیلان بود که ارتباط آن با مرکز قطع و تاکنون اثری از این هواپیما پیدا نشد.


 اخباراجتماعی  -  فارس


ویدیو مرتبط :
لحظه وحشتناک سقوط هواپیما((فیلمبرداری در داخل هواپیما))

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت مصدومان حادثه سقوط هواپیما


رئیس اورژانس کشور پس از عیادت از مصدومان حادثه سقوط هواپیما ایران 140 گفت: وضعیت یازده مصدوم این سانحه از روز گذشته تاکنون تغییری نکرده است.

خبرگزاری ایرنا: رئیس اورژانس کشور پس از عیادت از مصدومان حادثه سقوط هواپیما ایران 140 گفت: وضعیت یازده مصدوم این سانحه از روز گذشته تاکنون تغییری نکرده است.

امین صابری نیا افزود: در مجموع 13 نفر در سانحه سقوط هواپیما زنده ماندند که متاسفانه یک نفر از آنان در راه انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی خاطرنشان کرد: سه نفر از مصدومان در کما و تحت مراقبت های بحرانی و دو مصدوم دیگر نیز مشکوک به آسیب های ترومایی (ضربه ) هستند.

صابری نیا یادآور شد: یک موتورسوار نیز دچار ضربه مغزی شده که احتمال می رود براثر اصابت بال هواپیما به سرش باشد.

صابری نیا افزود: بنابراین اکنون 11 مصدوم سقوط هواپیما در بیمارستان بستری بوده و یک نفر نیز مرخص شده است.

مصدومان سقوط هواپیما در بیمارستان های شهید مطهری، پیامبران و امام خمینی (ره) بستری هستند.

یک فروند هواپیمای «ایران 140» متعلق به شرکت هواپیمایی سپاهان با 48 سرنشین به مقصد تهران - طبس، ساعت 9 و 18 دقیقه روز گذشته(یکشنبه) و دقایقی پس از برخاستن دچار سانحه شد و پس از برخورد به دیواره حائل کارخانه شیشه سازی مینا(کیلومتر 6 جاده مخصوص بلوار مینا)، سقوط کرد.

در این سانحه تعدادی از مسافران جان خود را از دست دادند.