اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین وضعیت درمانی انوشیروان ارجمند


انوشیروان ارجمند بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون به دلیل عارضه قلبی در بخش آی سی یو یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است.

ایسنا: انوشیروان ارجمند بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون به دلیل عارضه قلبی در بخش آی سی یو یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است.

محمد سرافراز، رییس سازمان صدا و سیما پس از اطلاع از بستری شدن انوشیروان ارجمند در یکی از بیمارستان‌های تهران، مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا و سیما را مامور بررسی آخرین وضعیت درمانی او کرد.

سید تقی سهرابی مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا و سیما که عصر امروز به ملاقات انوشیروان ارجمند رفته بود در گفت‌وگویی با خبرنگار ایسنا درباره آخرین وضعیت درمانی وی خاطرنشان کرد: پس از دیدار با خانواده آقای ارجمند با پزشکان و رییس بیمارستان نیز دیدار داشتیم و آن‌ها اعلام کردند که تمام تلاش خود را خواهند کرد تا وضعیت سلامتی آقای ارجمند به حالت نرمال درآید. خانواده ایشان از جمله آقایان داریوش ارجمند و برزو ارجمند نیز در کنار ایشان بودند و از مردم خواستند برای بهبودی ایشان دعا کنند.

او گفت: از آنجا که آقای انوشیروان ارجمند در استراحت مطلق بودند نخواستیم مزاحم ایشان شویم و در ملاقاتی کوتاه سلام دکتر سرافراز را به ایشان رساندیم.


ویدیو مرتبط :
اشک های بهار ارجمند وقتی از مرگ انوشیروان ارجمند می گوید!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت مرتضی احمدی و انوشیروان ارجمند



اخبار,اخبار فرهنگی,مرتضی احمدی و انوشیروان ارجمند

اخبار فرهنگی - آخرین وضعیت مرتضی احمدی و انوشیروان ارجمند

مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت گفت: حال استاد مرتضی احمدی بهبودی نسبی پیدا کرده، اما وضعیت انوشیروان ارجمند تغییری نداشته است.

 سیدعباس عظیمی, مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در رابطه با شرایط انوشیروان ارجمند که چند روزی است در بیمارستان بستری شده است گفت: وضعیت این هنرمند پیشکستوت تغییری نداشته است و همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه هستند. استاد مرتضی احمدی نیز خوشبتنانه بهبودی نسبی پیدا کرده‌ و اکنون به بخش منتقل شده است.

مرتضی احمدی متولد 1303 بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون و گوینده و خواننده ایرانی است.

انوشیروان ارجمند متولد 27 مهر 1320 در زاهدان برادر بزرگ‌تر داریوش ارجمند بازیگر ایرانی است. او پدر برزو ارجمند و بهار ارجمند بازیگر است. انوشیروان ارجمند از اواخر دهه 40 به عنوان بازیگر و کارگردان تئا‌تر در مشهد فعالیت خود را آغاز کرد. در کارنامه این بازیگر، بازی در مجموعه‌های «مختارنامه»، «امام علی»، «روزی روزگاری» و فیلم‌های سینمایی «دوئل»، «قاعده بازی» و «محیا» دیده می‌شود.

 

اخبار فرهنگی - تسنیم