اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور


رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ محمدحسین حمیدی، رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: براساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار برخط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور درحال حاضر در محور کرج–چالوس محدوده تونل کندوان، محور هراز محدوده پنجاب و تونل شماره 1 و محور فیرورکوه محدوده سوادکوه بار ترافیکی سنگین حاکم است.
 
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: بر اساس آخرین گزارشهای دریافتی تمامی جاده‌های کشور از جوی آرام و پایدار برخوردار است.  
 
وی افزود: از ساعت 12 ظهر امروز جمعه 16 خرداد ماه محور چالوس از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت 17 تا 3 صبح شنبه 17 خردادماه نیز یک طرفه می شود و همچنین جاده هراز از ساعت 13 امروز جمعه 16 خرداد ماه از سمت رودهن به آب اسک ممنوع بوده و از ساعت 15از آب اسک به سمت رودهن یک طرفه می شود.
 
سرهنگ حمیدی خاطر نشان کرد: همچنین درحال حاضر محور آزادشهر – شاهرود در استان گلستان کماکان به علت ریزش کوه و بارش باران، محور قم به گرمسار به دلیل انجام عملیات راه‌سازی، محور شهداد به نهبندان در استان کرمان به دلیل احتمال طغیان رودخانه وسیل وشمشک به دیزین به دلیل عدم ایمنی تردد کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.


ویدیو مرتبط :
وضعیت ترافیکی مضحک در میدان Meskel در Addis Abeba

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور



اخبار,اخباراجتماعی , ترافیک

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر مشکل ترافیکی در جاده‌ها وجود ندارد و تنها در باند جنوبی آزادراه کرج – قزوین محدوده ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزاد راه تهران – کرج محدوده پل فردیس تا پل کلاک شاهد ترافیک نیمه سنگین صبحگاهی هستیم که پیش‌بینی می‌شود که تا پیش از ظهر امروز مرتفع گردد.

وی با بیان اینکه در دیگر محورها مشکل ترافیکی خاصی وجود ندارد و تردد به راحتی در حال انجام است، درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی در محور چابکسر واقع در استان گیلان و محور مشهد – سرخس در استان خراسان رضوی بارش پراکنده باران اعلام شده و لازم است رانندگانی که قصد تردد از محورهای بارانی را دارند ضمن رعایت فاصله طولی مناسب و سرعت مطمئنه، کلیه قوانین و مقررات مربوط به این شرایط را رعایت کنند.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی از بارش باران اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده احتمال بارش باران در نقاط مختلفی از کشور وجود دارد، از این رو به رانندگان توصیه می‌کنیم ضمن پرهیز از توقف در حاشیه رودها و مسیل‌ها، از سرعت غیرمجاز و سبقت در شرایط بارانی خودداری کرده و حتما قبل از رانندگی در این شرایط از سالم بودن برف‌پاکن خود مطمئن شوند.

رحمانی با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و همین‌طور امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

 

 اخبار  اجتماعی  - ایسنا