اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین وضعیت جوی در جاده های کشور


سرهنگ محمدحسین حمیدی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی آخرین وضعیت جوی راه‌های کشور را تشریح کرد.

خبرگزاری فارس: سرهنگ محمدحسین حمیدی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی آخرین وضعیت جوی راه‌های کشور را تشریح کرد.

وی گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی در اکثر محورهای استان خراسان شمالی بارش برف در جریان دارد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور افزود: در استان اصفهان محورهای کوهپایه و خوانسار و ظفرقند، در استان خراسان رضوی محور نیشابور به سبزوار، در استان مازندران محورهای ساری – کیاسر، هراز، فیروزکوه و چالوس) بارش برف سبب لغزندگی جاده‌ها شده است.

حمیدی ادامه داد: در استان‌های گلستان و مازندران بارش باران گزارش شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی همچنین اضافه کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار هستند.


ویدیو مرتبط :
وضعیت جوی کشور در سال آبی گذشته چگونه بود؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور



اخبار,اخباراجتماعی , ترافیک

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر مشکل ترافیکی در جاده‌ها وجود ندارد و تنها در باند جنوبی آزادراه کرج – قزوین محدوده ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزاد راه تهران – کرج محدوده پل فردیس تا پل کلاک شاهد ترافیک نیمه سنگین صبحگاهی هستیم که پیش‌بینی می‌شود که تا پیش از ظهر امروز مرتفع گردد.

وی با بیان اینکه در دیگر محورها مشکل ترافیکی خاصی وجود ندارد و تردد به راحتی در حال انجام است، درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی در محور چابکسر واقع در استان گیلان و محور مشهد – سرخس در استان خراسان رضوی بارش پراکنده باران اعلام شده و لازم است رانندگانی که قصد تردد از محورهای بارانی را دارند ضمن رعایت فاصله طولی مناسب و سرعت مطمئنه، کلیه قوانین و مقررات مربوط به این شرایط را رعایت کنند.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی از بارش باران اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده احتمال بارش باران در نقاط مختلفی از کشور وجود دارد، از این رو به رانندگان توصیه می‌کنیم ضمن پرهیز از توقف در حاشیه رودها و مسیل‌ها، از سرعت غیرمجاز و سبقت در شرایط بارانی خودداری کرده و حتما قبل از رانندگی در این شرایط از سالم بودن برف‌پاکن خود مطمئن شوند.

رحمانی با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و همین‌طور امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

 

 اخبار  اجتماعی  - ایسنا