اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین وضعیت جسمانی محمدعلی اینانلو


محمدعلی اینانلو،‌ پیشکسوت محیط زیست، ورزش ایران و مجری قدیمی تلویزیون ایران چند روزی هست که در بیمارستان بستری شده است.

خبرآنلاین: محمدعلی اینانلو،‌ پیشکسوت محیط زیست، ورزش ایران و مجری قدیمی تلویزیون ایران چند روزی هست که در بیمارستان بستری شده است.

اطرافیانش می‌گویند حالش بهتر شده، اما به توصیه پزشکان، ممنوع الملاقات است.

اینانلو سابقه زیادی در تلویزیون ایران و اجرای برنامه مختلف از جمله برنامه های زیست محیطی، طبیعت گردی و ورزشی دارد. او کارشناس طبیعت‌گردی و همچنین پیشکسوت والبیال است.


ویدیو مرتبط :
آخرین وضعیت جسمانی بیت الله عباسپور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت جسمانی محمدعلی کشاورز


محمد علی کشاورز بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره وضعیت جسمانی خود گفت: وضعیت جسمانی ام نسبت به هفته های گذشته بهتر است و خوشبختانه رو به بهبود هستم و در حال حاضر با تجویز پزشک مراحل جدید فیزیوتراپی آغاز شده است.

خبرگزاری مهر: محمد علی کشاورز بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره وضعیت جسمانی خود گفت: وضعیت جسمانی ام نسبت به هفته های گذشته بهتر است و خوشبختانه رو به بهبود هستم و در حال حاضر با تجویز پزشک مراحل جدید فیزیوتراپی آغاز شده است.

این افزود: به سختی می‌توان سخن گفت اما همه تلاشم این است که از تکاپو برای بهبود نکاهم.

بازیگر آثار زنده‌یاد علی حاتمی در پایان صحبت‌هایش بیان کرد: از همه مردم می‌خواهم برایم دعا کنند تا مراحل بهبودی را هرچه زودتر پشت سر بگذارم.

محمد علی کشاورز در حالی آخرین وضعیت سلامت خود را تشریح کرد که هفته گذشته در یک جریان اشتباه رسانه‌ای خبری مبنی بر درگذشت این بازیگر منتشر شد که این خبر تکذیب شد ولی این امر باعث دلخوری استاد کشاورز شد.