اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین وضعیت جسمانی رضا رویگری


رضا رویگری بازیگر و خواننده که مدتی پیش به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری شده بود، از بهتر شدن وضعیت جسمانی خود خبر داد.

خبرگزاری مهر: رضا رویگری بازیگر و خواننده که مدتی پیش به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری شده بود، از بهتر شدن وضعیت جسمانی خود خبر داد.

رضا رویگری با بیان این مطلب که حال جسمانی او رو به بهبود است، گفت: بعد از مرخص شدن از بیمارستان، دوره فیزیوتراپی خود را در خانه می گذرانم و تا زمانی که دست و  پایم به وضعیت سابق برگردد، این روند ادامه دارد.

وی بیان کرد: در مدتی که در بیمارستان بستری بودم، از بین مدیران سینمایی تنها حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی به دیدنم آمد.

رویگری در پایان گفت: با دعای مردم امیدوارم هرچه سریعتر بهبودی کامل را حاصل کرده و دوباره فعالیت‌های خود را آغاز کنم.

رضا رویگری متولد 1325 از 13 دی ماه به دلیل آنچه عارضه مغزی نام بردند در بخش آی سی یو بیمارستان پارسیان بستری شد. وی پیش از این عارضه مشغول بازی در سریال «معراجی‌ها» بوده است.


ویدیو مرتبط :
آخرین وضعیت سلامت رضا رویگری از زبان خودش هنگام عیادت چند تن از ورزشکاران از او

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت جسمانی «رضا رویگری»


رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون در روزهای آینده از بخش آی سی یو به بخش عمومی بیمارستان منتقل می‌شود.

خبرگزاری مهر: رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون در روزهای آینده از بخش آی سی یو به بخش عمومی بیمارستان منتقل می‌شود.

امید عامری نماینده موسسه فرهنگی هنری "شیدای عشق" درباره وضعیت فعلی رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون اظهار کرد: امروز سه‌شنبه 17 دی با پزشک رویگری صحبت کردم. طبق گفته او حال این هنرمند خوب است و به سمت بهبود می‌رود. به امید خدا او تا فردا یا پس فردا از آی سی یو به بخش عمومی منتقل می‌شود.

مدیر برنامه‌های رویگری درباره دلیل بروز سکته در رویگری توضیح داد: متاسفانه در خون او لخته خونی وجود داشت که به مغز او راه پیدا کرد و باعث سکته شد. البته رویگری سکته را رد کرد و اکنون پزشکان در تلاشند با دارو وی را درمان کنند.

رضا رویگری متولد 1325 از 13 دی ماه به دلیل آنچه عارضه مغزی نام برده‌اند در بخش آی سی یو بیمارستان پارسیان بستری است. وی پیش از این عارضه مشغول بازی در سریال "معراجی‌ها" بوده است.