اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین وضعیت جسمانی جمشید مشایخی


وضعیت چشم جمشید مشایخی که چندی پیش به دلیل عارضه آب مروارید تحت عمل جراحی قرار گرفته بود رو به بهبود است.

خبرگزاری مهر: وضعیت چشم جمشید مشایخی که چندی پیش به دلیل عارضه آب مروارید تحت عمل جراحی قرار گرفته بود رو به بهبود است.

وضعیت چشم جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که چندی پیش به دلیل عارضه آب مروارید تحت عمل جراحی قرار گرفته بود رو به بهبود است و قرار است تا دو هفته آینده چشم چپ این هنرمند نیز در بیمارستان نور تهران مورد عمل جراحی قرار گیرد.

جمشید مشایخی از چهره های ماندگار عرصه فرهنگ و هنر مدت ها از وجود آب مروارید در چشم راست خود رنج می‌بُرد اما چندی پیش در بیمارستان نور تهران توسط سید حسن هاشمی وزیر بهداشت دولت یازدهم تحت عمل جراحی قرار گرفت.

جمشید مشایخی متولد ۶ آذر ۱۳۱۳ در تهران است و از سال ۱۳۳۶ با نمایش «وظیفه پزشک» فعالیت بازیگری خود را آغاز کرد و با فیلم کوتاه «جلد مار» در سال ۴۲ مقابل دوربین رفت و دو سال بعد با فیلم «خشت و آینه» وارد سینما شد و در فیلم های «گاو»، «قیصر»، «شازده احتجاب»، «سوته‌دلان»، «خانه عنکبوت»، «کمال‌الملک»، «گل‌های داودی»، «آوار»، «پدر بزرگ»، «طلسم»، «سرب»، «روز واقعه»، «خانه روی آب» و «یک بوس کوچولو» و مجموعه‌های «هزاردستان»، «داستان های مولوی»، «سلطان صاحبقران» و «پهلوانان نمی‌میرند» ایفای نقش کرده است.


ویدیو مرتبط :
آخرین وضعیت جسمانی بیت الله عباسپور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین اخبار از وضعیت جسمانی امیر حسین رستمی



وضعیت جسمانی امیر حسین رستمی

در پی رخ دادن حادثه‌ای در "دودکش"؛

آخرین اخبار از وضعیت جسمانی امیر حسین رستمی

امیر حسین رستمی گفت: لطف خداوند مرا از شرایط وخیم و اتفاقات بد نجات داد.

امیر حسین رستمی بازیگر مجموعه مناسبتی "دودکش" در خصوص وضعیت جسمانی اش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: بچه کوچکی در یکی از سکانس ها باید سرازیر می شد که من احساس کردم آن کودک در حال افتادن است.

وی افزود: به دنبال گرفتن آن بچه به شدت به زمین خوردم و لطف خداوند بود که پایم نشکست.

رستمی اظهار داشت: پای من دچار زخم و پارگی هایی شد که یك روز کامل را استراحت کردم و در صورت افتادن این اتفاق همکارانم سریع مرا به بیمارستان رساندند.

این بازیگر افزود: خوشبختانه وضعیتم رو به بهبود است و همچنان به صورت در قالیشویی با فیلمبرداری را ادامه می دهم.

رستمی خاطرنشان کرد: به جز یکی دو مورد  از تیم "دودکش" و همکارانم بسیار راضی هستم و به امید خدا فکر می کنم اوایل تیر ماه فیلمبرداری به اتمام برسد./باشگاه خبرنگاران