اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین وضعیت جسمانی «اردوان کامکار»


به گفته همسر اردوان کامکار پزشکان بیمارستان فرمانیه از روند بهبودی اوضاع جسمانی این نوازنده سنتور رضایت دارند.

خبرگزاری مهر: به گفته همسر اردوان کامکار پزشکان بیمارستان فرمانیه از روند بهبودی اوضاع جسمانی این نوازنده سنتور رضایت دارند.

بیتا حقیری شامگاه دیشب، یکشنبه 31 شهریورماه درباره آخرین وضعیت همسرش اردوان کامکار که به دلیل عارضه قلبی و مغزی در بیمارستان بستری شده است، گفت: خوشبختانه با معاینه ای که پزشک متخصص مغز و اعصاب بیمارستان فرمانیه روی اردوان کامکار انجام داد به دلیل فاصله کمی که بین ایست قلبی و رسیدگی پزشکی وجود داشته بیمار با کمترین عارضه مواجه شده بود که ما را بسیار خوشحال کرد.



وی ادامه داد: از دوشنبه اول مهر پروسه جداسازی دستگاه‌های پزشکی آغاز می شود و امیدواریم هرچه سریعتر بهبودی کامل برای همسرم حاصل شود.

همسر این نوازنده سنتور ضمن تشکر از کسانی که پیگیر وضعیت همسرش بودند از مردم خواست باز هم برای بهبودی کامکار که تنها 45 سال دارد دعا کنند.

اردوان کامکار از شنبه 30 شهریور به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان فرمانیه تهران بستری شده است.


ویدیو مرتبط :
تک نوازی سنتور سیاوش کامکار برای استاد اردوان کامکار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت جسمی «اردوان کامکار»


بیتا حقیری همسر اردوان کامکار درباره وضعیت این نوازنده سنتور گفت: الحمدالله حال وی بهتر شده و رو به بهبودی است.

خبرگزاری مهر: بیتا حقیری همسر اردوان کامکار درباره وضعیت این نوازنده سنتور گفت: الحمدالله حال وی بهتر شده و رو به بهبودی است.

وی در توضیحات بیشتری درباره وضعیت همسرش که به دلیل عارضه قلبی و مغزی در بیمارستان فرمانیه تهران بستری است، گفت: ممکن است پزشکان بخواهند روی قلب وی کار کنند با این حال هنوز هیچ چیز مشخص نیست و پزشکان تصمیم قطعی در این باره نگرفته‌اند.

اردوان کامکار در 29 شهریور در پی عارضه قلبی و مغزی در بیمارستان بستری شد و بیتا حقیری گفته بود که به دلیل فاصله کمی که بین ایست قلبی و رسیدگی پزشکی وجود داشته بیمار با کمترین عارضه مواجه شده و از مردم خواسته بود که برای بهبودی حال اردوان کامکار دعا کنند.