اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین وضعیت جاده های کشور / بارش‌ برف‌ در۶ استان



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس پلیس راه راهور ناجا از ترافیک نیمه‌سنگین در ۴ محور کشور خبر داد.

به گزارش فارس، سرهنگ حمیدی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیک محورهای کشور گفت: برابر آخرین اخبار دریافتی تا ساعت 14:30 در محورهای هراز (محدوده منظریه)، کرج ـ چالوس (از میدان امیرکبیر تا آدران)، باند شمالی آزادراه تهران ـ کرج (از شهرک خاتم تا پل فردیس) و باند شمالی آزادراه کرج ـ قزوین (از پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری) نیمه سنگین است.

رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌ها افزود: برابر آخرین اخبار دریافتی تا ساعت 14:30 در استان‌های زنجان (در محورهای طارم و رودبار)، آذربایجان شرقی (محورهای تبریز ـ میانه، تبریز ـ مرند و سراب ـ تبریز)، مازندران (ارتفاعات محور هراز و کرج ـ چالوس)، اردبیل (محورهای اسالم ـ خلخال و اردبیل ـ سراب)، قم (آزادراه تهران ـ قم) و قزوین (گردنه آوج) بارش برف گزارش شده است.

وی تصریح کرد: در عین حال در استان‌های خراسان شمالی (اکثر محورها)، خراسان رضوی (محورهای تربت حیدریه ـ مشهد و کلات ـ مشهد)، گیلان (محور چابکسر)، مازندران (محور فیروزکوه) و یزد (محور یزد ـ طبس) بارش باران گزارش شده است.

حمیدی با اشاره به اخطاریه سازمان هواشناسی کشور گفت: بر این اساس به دلیل بارش برف و مه آلود بودن، اختلال تردد جاده‌های کوهستانی در استان‌های مازندران، تهران، سمنان، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود که با توجه به وزش باد شدید در برخی نقاط با کولاک برف همراه خواهد بود.

وی تصریح کرد: همچنین در این مدت در استان‌های سمنان، یزد، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، قم، شرق استان کرمان و جنوب استان تهران وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

رئیس پلیس راه راهور ناجا با هشدار به رانندگان مبنی بر رعایت سرعت مطمئنه و عدم سبقت غیرمجاز گفت: در زمان بارندگی به دلیل سُر خوردگی خودرو، شتاب آن تغییر می‌کند و همین امر موجب می‌شود که راننده و سرنشینان در معرض خطر تصادف قرار بگیرند؛ از سوی دیگر رانندگان حتماً فاصله طولی را رعایت کنند.

 

اخبار اجتماعی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
آخرین وضعیت بارش برف در شیراز از اخبار فارس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تشریح وضعیت جوی جاده های کشور/ بارش باران در 6 استان



اخبار,اخباراجتماعی,اجتماعی, وضعیت جوی جاده‌های کشور

سرپرست مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

 سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت:‌ در حال حاضر برابر آخرین اخبار دریافتی در ارتفاعات محورهای هراز، فیروزکوه و چالوس کرج در استان مازندران، اکثر محورهای دو استان آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و گردنه صائین در استان اردبیل، بارش برف گزارش شده است.

وی افزود: همچنین در محورهای استان‌های اصفهان، کردستان، گیلان، مازندران، مرکزی و تهران نیز بارش باران گزارش شده است.

سرپرست مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت:‌ در حال حاضر ترافیک از آدران تا تونل کندوان و پل زنگوله تا سیاه بیشه در محور کرج چالوس، از آبعلی تا امام زاده هاشم، پلور، گزنک، آب اسک، پنجاب، سه راهی لاسم در محور هراز و محدوده محدوده شیرگاه در محور فیروزکوه، نیمه سنگین اعلام شده است.

به گفته رحمانی، در سایر محورها مشکل ترافیک خاصی گزارش نشده است.

سرپرست مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و نیز امداد رسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.


اخباراجتماعی  - مهر