اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ مشکلات جوی 4 مسیر را مسدود کرد



 اخباراجتماعی ,خبرهای  اجتماعی , محورهای مواصلاتی

وزارت راه و شهرسازی آخرین آمار تردد در محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد؛ بر این اساس آمار رفت و آمدها نسبت به 24 ساعت گذشته 3 / 2 درصد کاهش یافته است.

به گزارش ایسنا وزارت راه بر اساس اطلاعات ثبت‌شده از طریق 1713 ترددشمار فعال در کشور اطلاعات مربوط به ترددها در شبانه‌روز گذشته را ارائه کرده که حاکی از کاهش 3 / 2 درصدی این آمار نسبت به روز گذشته است.

هم‌چنین در این ترددها سهم وسایل نقلیه سنگین 10 درصد و اوج ترددها نیز بین ساعت 17 تا 18 روز گذشته بوده است.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده آزادراه‌های کرج به قزوین، کرج به تهران، تهران به کرج، قزوین به کرج و تهران به قم پرترددترین جاده‌های کشور در طول 24 ساعت گذشته بوده‌اند.

هم‌چنین دو راهی قزوین به زنجان و قم به اراک نیز پرترددترین جاده‌هایی را ساخته‌اند که ارتباط مستقیم با محورهای مواصلاتی پایتخت نداشته‌اند.

در کنار محدودیت‌های ترافیکی اعلام‌شده برای ایام نوروز طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی چهار محور نیز به دلیل محدودیت‌های جوی در دسترس نخواهند بود. محور پونل به خلخال در استان‌های گیلان و اردبیل، محور شمشک به دیزین در استان‌های تهران و البرز، محور سروآباد به پاوه در استان‌ کردستان و محور گنج‌نامه به تویسرکان واقع در استان همدان چهار محوری هستند که به دلیل مسائل جوی به وجود آمده در آن‌ها توان رفت‌و آمد تا اطلاع ثانوی وجود نخواهد داشت.

وضعیت سایر محورهای مواصلاتی کشور مانند گذشته بوده و رفت و آمدها و محدودیت‌های نوروزی تا پایان تعطیلات و محدودیت‌هایی که تا 15 فروردین اعلام شده ادامه خواهد داشت.


  اخبار اجتماعی  -  ایسنا 


ویدیو مرتبط :
آخرین وضع جاده ها و راه های کشور (17 آذر 94)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور



اخبار,اخباراجتماعی , ترافیک

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر مشکل ترافیکی در جاده‌ها وجود ندارد و تنها در باند جنوبی آزادراه کرج – قزوین محدوده ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزاد راه تهران – کرج محدوده پل فردیس تا پل کلاک شاهد ترافیک نیمه سنگین صبحگاهی هستیم که پیش‌بینی می‌شود که تا پیش از ظهر امروز مرتفع گردد.

وی با بیان اینکه در دیگر محورها مشکل ترافیکی خاصی وجود ندارد و تردد به راحتی در حال انجام است، درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی در محور چابکسر واقع در استان گیلان و محور مشهد – سرخس در استان خراسان رضوی بارش پراکنده باران اعلام شده و لازم است رانندگانی که قصد تردد از محورهای بارانی را دارند ضمن رعایت فاصله طولی مناسب و سرعت مطمئنه، کلیه قوانین و مقررات مربوط به این شرایط را رعایت کنند.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی از بارش باران اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده احتمال بارش باران در نقاط مختلفی از کشور وجود دارد، از این رو به رانندگان توصیه می‌کنیم ضمن پرهیز از توقف در حاشیه رودها و مسیل‌ها، از سرعت غیرمجاز و سبقت در شرایط بارانی خودداری کرده و حتما قبل از رانندگی در این شرایط از سالم بودن برف‌پاکن خود مطمئن شوند.

رحمانی با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و همین‌طور امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

 

 اخبار  اجتماعی  - ایسنا