اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین وضعیت ترافیک جاده‌ های کشور


معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور را تا روز دوشنبه پنجم فروردین ماه اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا:  معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور را تا روز دوشنبه پنجم فروردین ماه اعلام کرد.

سرهنگ صمد اسفندیاری با اعلام آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، گفت: در حال حاضر در استان البرز، محور کرج - چالوس از میدان امیرکبیر تا سد کرج ترافیک سنگین و از سد کرج تا شهرستانک ترافیک نیمه سنگین است.

به گفته وی، در استان مازندران محور هراز، پلور تا گزنک و محور چالوس - کرج محدوده پل زنگوله نیز ترافیک نیمه سنگین است.

اسفندیاری همچنین گفت: در اکثر محورهای استان گلستان و مازندران و همچنین محور چمن بید در استان خراسان شمالی بارش باران و در محور توسکستان به شاهرود استان گلستان هم اکنون بارش برف حاکم است.


ویدیو مرتبط :
آخرین وضع جاده ها و راه های کشور (17 آذر 94)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت ترافیک در جاده های کشور


رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به روان بودن ترافیک در بیشتر جاده های کشور گفت: در مسیر تهران چالوس با کندی تردد در برخی نقاط روبرو هستیم.

خبرگزاری مهر: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به روان بودن ترافیک در بیشتر جاده های کشور گفت: در مسیر تهران چالوس با کندی تردد در برخی نقاط روبرو هستیم.

سرهنگ رضا سلبی اظهار داشت: با بازگشت مسافران طی روزهای گذشته به ویژه دیروز، بار ترافیکی اکثر جاده های کشور روان بوده و مشکل خاصی گزارش نشده است.

وی ادامه داد: بار ترافیکی در مسیرهای شمالی نیز روان است اما در برخی نقاط در جاده چالوس با کندی تردد روبرو هستیم که این مشکل تا ساعتی دیگر با کاهش سفرها برطرف می شود.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور در صورت افزایش بار ترافیک محدودیتهای تردد اعمال می شود.