اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین وضعیت بدهی بابک زنجانی به وزارت نفت



اخبار ,اخبار سیاسی , بدهی بابک زنجانی به وزارت نفت

 

اخبار سیاسی - "بدهی بابک زنجانی پرداخت نشده است"

یک منبع اگاه گفت: هیچگونه پرداختی تاکنون برای تسویه بدهی 2 میلیارد و 60 میلیون یورویی بابک زنجانی به وزارت نفت صورت نگرفته است.

این منبع اگاه عصر سه شنبه  درخصوص انتشار برخی اخبار مبنی بر پرداخت وصول بدهی بابک زنجانی به وزارت نفت از سوی برخی منابع خبری در مجلس و سایت های اینترنتی، افزود: تاکنون هیچ پرداختی در این زمینه صورت نگرفته و وزارت نفت و بانک مرکزی تا به حال هیچ دریافتی در این زمینه نداشته اند.

براساس این گزارش، بابک زنجانی در دولت های نهم و دهم از طریق چند بانکی که در اختیار دارد، اقدام به جابه جایی پول نفت صادراتی ایران می کرد و هم اکنون دو میلیارد و 60 میلیون یورور از این بابت به وزارت نفت بدهکار است.

وزیر نفت در نخستین روزهای پس از تصدی وزارت نفت تاکید کرده بود که پیگیری دریافت پول هایی که به خزانه واریز نشده جزو اولویت های اصلی در وزارت نفت خواهد بود.
اخبار سیاسی - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرداخت بدهی 2 میلیارد و ۶۰ میلیون یورویی بابک زنجانی به وزارت نفت!



اخبار,اخبار سیاسی,بدهی بابک زنجانی


اخبار سیاسی - پرداخت بدهی 2 میلیارد و ۶۰ میلیون یورویی بابک زنجانی به وزارت نفت

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس از پرداخت بدهی 2 میلیارد و ۶۰ میلیون یورویی بابک زنجانی به وزارت نفت خبر داد.

محمدعلی پورمختار رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس از پرداخت بدهی 2 میلیارد و 60 میلیون یورویی بابک زنجانی به وزارت نفت خبر داد.

وی اضافه کرد: آقای زنجانی بدهی‌اش به وزارت نفت را به یکی از حساب‌های این وزارتخانه واریز کرد که این مسئله به تایید بانک مرکزی هم رسیده است.

رئیس کمیسیون اصل 90 اعلام کرد که پرداخت این بدهی امروز شنبه صورت گرفته است.

اخبار سیاسی - فارس