اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین مهلت مراجه به پایگاه...




۲۲ بهمن، آخرین مهلت مراجه به پایگاه اطلاعات اقتصادی خانوار

 

 

۲۲ بهمن، آخرین مهلت مراجه به پایگاه اطلاعات اقتصادی خانوار

 

 

مركز آمار ایران در اطلاعیه‌ای اعلام كرد كه مهلت كسب اطلاع از خوشه بندی و تایید یا اعتراض به آن فقط تا ۲۲ بهمن ماه است.

 


این اطلاعیه می‌افزاید: از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه، زمان مراجعه همه خانوارهایی است كه به هر دلیل در زمانبندی اعلام شده از طرف مركز آمار ایران نتوانسته‌اند برای دریافت نتایج اطلاعات اقتصادی خانوار خود و ثبت آن به سایت مركز آمار ایران مراجعه كنند.

 


كسانی كه دارای كد رهگیری هستند، می‌توانند پس از مشاهده اطلاعات اقتصادی خانوار خود نسبت به ثبت یا اعتراض خود اقدام كنند. بدیهی است عدم ثبت نظر، به معنی تایید اطلاعات اعلام شده از سوی سایت تلقی خواهد شد.

 


كسانی كه كد رهگیری خود را گم كرده‌اند نیز می‌توانند در اردیبهشت ماه ۸۹ نسبت به تایید یا اعتراض به اطلاعات خود اقدام كنند.

 


اطلاعات اقتصادی خانوار هم اكنون در پایگاه اطلاع رسانی به نشانی www.amar.org.ir در دسترس است.

 

 

 


ویدیو مرتبط :
آخرین مهلت - صمد ممد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام کنکور ارشد



 

 

 

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام کنکور ارشد

 

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال 90 را تا ساعت 24 امشب اعلام کرد و گفت: آمار ثبت نام کنندگان در این آزمون نسبت به آمار ثبت نام کنندگان در کنکور سال گذشته افزایش داشته است.

حسین توکلی با بیان اینکه مهلت ثبت نام در این آزمون قابل تمدید نیست گفت: داوطلبان باید تا پایان امروز نسبت به ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اقدام کنند.

وی افزود: سال گذشته 766 هزار نفر در کنکور کارشناسی ارشد ثبت نام کرده بودند که این آمار در کنکور امسال سیر صعودی داشته است به طوریکه تا امروز نزدیک به 750 هزار نفر فرم ثبت نام را تکمیل و از این تعداد 62 هزار نفر علاقه مندی خود را در رشته دوم علاوه بر رشته اصلی اعلام کرده اند.

معاون سازمان سنجش گفت: پیش بینی می شود تا پایان امروز آمار ثبت نام کنندگان در کنکور کارشناسی ارشد به 800 هزار نفر برسد..../تحلیل:عصرایران