اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین مهلت دریافت کارت کنکور 93


داوطلبان کنکور سراسری سال ۹۳ تا ساعت ۲۴ امروز برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فرصت دارند.

خبرگزاری فارس: کارت شرکت در آزمون تمام داوطلبان گروه‌های آزمایشی پنج‌گانه و برگ راهنمای آزمون برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org قرار گرفته است و داوطلبان برای دریافت کارت تا امروز چهارشنبه 4 تیر ماه فرصت دارند.

تمام داوطلبان متقاضی برای پرینت کارت باید در زمان تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت‌نام (12 رقمی) و شماره شناسنامه یا شماره پرونده و کد رهگیری ثبت‌نام (16 رقمی) و نام و نام خانوادگی و کدملی یک نسخه پرینت از برگ راهنما تهیه کنند.

داوطلبانی که در 2 یا 3 گروه آموزشی متقاضی شدند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در گروه آزمایشی اصلی برای پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی دوم یا گروه‌های آزمایشی دوم یا سوم نیز اقدام کنند.

چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات کاربری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود لازم است با همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار از روز سه‌شنبه 3 تیر ماه تا روز چهارشنبه 4 تیر ماه از ساعت 8 صبح تا 12 و 14 تا 18 به باجه رفع ‌نقص حوزه ذیربط مراجعه کند.

محل رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون تمام داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی‌، علوم‌ تجربی‌، علوم انسانی‌، هنر و زبان‌های ‌خارجی‌ بر مبنای‌ شهرستان‌ محل‌ اقامت فعلی‌ آنها در اطلاعیه درج شده است.

شایان ذکر است، آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی در صبح و داوطلبان گروه آزمایشی هنر در بعدازظهر پنج شنبه پنجم تیر ماه، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه و داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در بعدازظهر جمعه ششم تیرماه 3 و گروه آزمایشی علوم انسانی در صبح شنبه هفتم تیرماه در 364 شهرستان و بخش مختلف کشور برگزار می‌شود و به همراه داشتن پرینت کارت آزمون و اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار در زمان آزمون الزامی است.


ویدیو مرتبط :
پایان اردیبهشت آخرین مهلت دریافت وام 30 میلیونی مسکن مه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین مهلت دریافت کنکور 93 / داوطلبان دو گروه سریع تر کارت بگیرند



اخبار ,اخبار دانشگاه ,آخرین مهلت دریافت کنکور 93

 

اخبار دانشگاه -  76درصد داوطلبان کارت گرفتند؛
امشب آخرین مهلت دریافت کنکور 93/ داوطلبان دو گروه سریع تر کارت بگیرند

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به آخرین مهلت صدور کارت ورود به جلسه کنکور سراسری سال 93 گفت: داوطلبان تا ساعت 24 امشب فرصت دارند کارت کنکور خود را دریافت کنند و داوطلبان دو گروه ریاضی - فنی و هنر تا ظهر امروز کارت خود را دریافت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به آخرین مهلت صدور کارت ورود به جلسه کنکور سراسری سال 93 گفت: داوطلبان تا ساعت 24 امشب فرصت دارند کارت کنکور خود را دریافت کنند و داوطلبان دو گروه ریاضی - فنی و هنر تا ظهر امروز کارت خود را دریافت کنند.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: تاکنون 786 هزار نفر معادل 76 درصد کارت آزمون خود را دریافت کردند که در این میان افرادی که کارت گروه های دوم و سوم را داشتند نیز دریافت کردند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پایان مهلت دریافت کارت در امشب، آندسته از داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی و فنی و هنر که فردا آزمون دارند حتما تا ظهر امروز حتما کارت خود را دریافت کنند تا در صورت وجود مغایرت های (جنس، دین، زبان خارجی امتحانی، معلولیت و بهیاری) از ساعت 14 تا 18 امروز به باجه های رفع نقص مراجعه کنند.

توکلی اظهار داشت: برای آزمون صبح درب حوزه های امتحانی ساعت 7 صبح و برای آزمون بعدازظهر ساعت 14:30 بسته می شود.

آزمون سراسری سال 93 برای پذیرش دانشجو در دوره های روزانه نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی و بین الملل دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، همچنین برای کد رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر دولتی و غیر انتفاعی در صبح و بعد از ظهر روزهای پنجشنبه 5، جمعه 6 و شنبه 7 تیرماه در 364 شهرستان و بخش مختلف کشور و 15 کشور خارجی برگزار می شود.

بنابر آخرین آمار یک میلیون و 31 هزار و 322 نفر متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال 93 شده اند که از این تعداد 608 هزار و 852 نفر زن و 422 هزار و 470 مرد و به عبارت دیگر 59.04 درصد زن و 40.96 درصد مرد هستند.
اخبار دانشگاه - مهر