اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور


مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ساعت 24 امشب چهارشنبه 20 خردادماه آخرین مهلت دریافت کارت به ورود جلسه آزمون سراسری 94 است.

خبرگزاری ایسنا: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ساعت 24 امشب چهارشنبه 20 خردادماه آخرین مهلت دریافت کارت به ورود جلسه آزمون سراسری 94 است.

حسین توکلی افزود: کارت شرکت در آزمون داوطلبان گروه‌های‌ آزمایشی 5 گانه آزمون سراسری 94 همراه با برگ راهنمای شرکت در آزمون مذکور از ساعت 14 روز یکشنبه 17 خردادماه روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مهلت دریافت کارت ورود به جلسه ساعت 24 امشب تمام می‌شود، به کلیه داوطلبانی که تاکنون نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نکرده‌اند توصیه می‌شود در زمان باقی مانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به دریافت پرینت کارت اقدام نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد:‌داوطلبانی که در دو یا سه گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند ضرورت دارد علاوه بر پرینت کارت گروه اصلی نسبت به دریافت پرینت کارت گروه آزمایشی دوم یا سوم نیز اقدام کنند.

84 درصد داوطلبان کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده‌اند


توکلی در ادامه در مورد تعداد داوطلبانی که نسبت به دریافت کارت خود اقدام کرده‌اند اظهار کرد: تا ساعت 8 صبح امروز از تعداد 877 هزار و 835 داوطلب، 740 هزار داوطلب یعنی 84 درصد داوطلبان نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کرده‌اند.


ویدیو مرتبط :
زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98 - 99

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین مهلت برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور/ امکان ویرایش کارت وجود ندارد



اخبار,اخباردانشگاه  ,کارت ورود کنکور سراسری

سخنگوی سازمان سنجش از امروز به عنوان آخرین مهلت برای دریافت کارت ورود به جلسه یاد کرد و گفت: در مقطع فعلی امکان ویرایش کارت دیگر وجود ندارد.

به گزارش  خبرآنلاین، یکی از کاربران سایت که داوطلب شرکت در کنکور 94 است مشکلی را مطرح کرده و گفته که در کارت ورود به جلسه اشتباها به جای علوم تجربی که رشته انتخابی اش بوده، علوم انسانی وارد شده است و پرسیده که آیا می شود اطلاعات کارت را در این مقطع ویرایش کرد یا خیر؟

مجید توکلی، سخنگوی سازمان سنجش در توضیح این مطلب به خبرآنلاین می گوید: زمان ثبت نام برای کنکور، مواردی پیش می آمد که فرد داوطلب پیش دانشگاهی اش را در رشته علوم انسانی گذرانده بود و برای مثال در گروه ریاضی شرکت کرده بود، ما با این فرد مکاتبه می کردیم که ببینیم آیا درست انتخاب کرده یا نه. چون امکان داشت اشتباها انتخاب کرده باشد و ما برای کسب اطمینان بیشتر، با او مکاتبه می کردیم تا مطمئن شویم چیزی که وارد کرده صحیح است. در مورد این داوطلب هم حتما این اتفاق افتاده و با او مکاتبه شده است.

سخنگوی سازمان سنجش ادامه می دهد: در مقطع زمانی فعلی امکان ویرایش کارت ، تغییر حوزه امتحانی و گروه آزمایشی دیگر وجود ندارد اما داوطلبانی که این مشکل را دارند می توانند به نماینده سازمان سنجش مراجعه کنند تا راهنمایی شوند.


توکلی در مورد آخرین وضعیت توزیع کارت ورود به جلسه کنکور 94 نیز می گوید: تا 8 صبح امروز 84 درصد داوطلبان کارت دریافت کردند و تا پایان وقت امروز برای دریافت فرصت باقی است که داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت هم کارت ورود به جلسه دریافت کنند و هم برگه راهنما را گرفته و مطالعه نمایند.

او تاکید می کند که داوطلبان حتما برگه راهنما را دقیق مطالعه کنند چرا که اطلاعات کافی درباره چگونگی برگزاری امتحان، ضوابط پاسخگویی، تعداد سوالات و اطلاعات دیگری در آن وجود دارد.

توکلی در پایان می گوید که در ابتدای هر جلسه آزمون، یک نظرخواهی دوازده سوالی که فرصت پاسخگویی به آن ده دقیقه است به داوطلب داده می شود و پس از آزمون نیز 18 سوال درباره کیفیت حوزه های امتحانی در سایت سازمان سنجش قرار می گیرد که داوطلبان با پاسخ دادن به آن ها می توانند سازمان سنجش را در جهت هر چه بهتر شدن وضعیت حوزه های امتحانی یاری کنند.

 

 اخبار  دانشگاه  -  خبر  آنلاین