اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین مهلت ثبت نام آزمون آیلتس دانشگاه آزاد



اخبار,اخبار دانشگاه, نتایج آزمون آیلتس دانشگاه آزاد


اخبار دانشگاه - آخرین مهلت ثبت نام آزمون آیلتس دانشگاه آزاد

مهلت ثبت نام آزمون آیلتس آکادمیک سه شهرستان شیراز، کرمانشاه و رشت تا امروز شنبه 14 دی ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، دکتر ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با اعلام این خبر گفت: داوطلبان می توانند در زمان های اعلام شده با مراجعه به سایت Ielts.iauset.com نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام کنند.

وی افزود: این آزمون در روز شنبه 5 بهمن ماه سال جاری به صورت همزمان در سه شهرستان فوق الذکر برگزار می شود.

اقبالی درباره زمان اعلام نتایج این آزمون گفت: نتایج آزمون آیلتس در روز شنبه 19 بهمن ماه از طریق سایت Results.ielts.org به ثبت نام شدگان اعلام خواهد شد.

اخبار دانشگاه -  ایسنا


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام کارشناسی بدون آزمون دانشگاه آزاد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام کارشناسی بدون آزمون دانشگاه آزاد

داوطلبان کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد تا پایان امروز برای ثبت‌نام فرصت دارند.

به گزارش  فارس، ثبت‌نام کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی امروز به پایان می‌رسد.

داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به ثبت‌نام خود برای نیمسال دوم امسال در بهمن‌ماه اقدام کنند.

این نوع پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی برای اولین بار صورت می‌گیرد و نحوه ارزشیابی و پذیرش براساس معدل کتبی دیپلم خواهد بود.

داشتن دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه برای ثبت‌نام در حین دوره الزامی است و داوطلبانی که تا 30 بهمن امسال بتوانند موفق به دریافت گواهی پیش دانشگاهی شوند، ثبت‌نام شده و ادامه تحصیل آنها بلامانع است.

متقاضیان می‌توانند نسبت به انتخاب چهار رشته/شهر از یک مجموعه اقدام کنند و انتخاب‌های مجدد آنها از سایر مجموعه‌های امتحانی نیز محدودیتی ندارد.

داوطلبان پس از انتخاب رشته و تأیید آن در سایت، باید کد پیگیری را دریافت کرده و تا زمان اعلام نتایج آن را نزد خود حفظ کنند.

فارغ التحصیلان مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته می‌توانند در این مرحله ثبت‌نام کنند، البته ثبت‌نام دانشجویان مقطع کاردانی که تا 30 بهمن ماه فارغ التحصیل می‌شوند، بلامانع است.

در ثبت‌نام دوره بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته هر داوطلب مجاز است در یک رشته امتحانی حداکثر تا 4 واحد دانشگاهی را به عنوان اولویت‌های تحصیلی خود اعلام کند./فارس