اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین مهلت ثبت‌ نام کنکور ارشد 94


مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت ثبت‌نام دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 94 و بیستمین دوره المپیاد علمی ـ دانشجویی کشور تا روز یکشنبه 25 آبان 93 ادامه دارد.

خبرگزاری فارس: حسین توکلی مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 94 و بیستمین دوره المپیاد علمی ـ دانشجویی کشور از روز شنبه 17 آبان 93 از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آغاز و در روز یکشنبه 25 آبان 93 پایان می‌پذیرد.

وی افزود: تا ساعت 8 صبح امروز (چهارشنبه) تعداد 131 هزار و 538 نفر ثبت‌نام کردند.

توکلی در پایان گفت: به داوطلبانی که تاکنون برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند توصیه می‌شود در فرصت باقیمانده به سایت سازمان مراجعه و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما در صورت واجد شرایط بودن برای ثبت‌نام اقدام کنند.


ویدیو مرتبط :
مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین مهلت ثبت نام کنکور ارشد 94


مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از پایان مهلت ثبت نام آزمون ورودی ارشد ناپیوسته 94 در روز چهارشنبه (28 آبان ماه) خبر داد و تاکید کرد: این مهلت دیگر تمدید نخواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از پایان مهلت ثبت نام آزمون ورودی ارشد ناپیوسته 94 در روز چهارشنبه (28 آبان ماه) خبر داد و تاکید کرد: این مهلت دیگر تمدید نخواهد شد.

حسین توکلی افزود: مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی ارشد ناپیوسته 94 و بیستمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور ساعت 24 فردا (چهارشنبه) 28 آبان ماه پایان می‌پذیرد.

وی ادامه داد: به کلیه داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت نام اقدام نکرده‌اند توصیه می‌شود در این مدت پس از مطالعه دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های مربوط خصوصا اطلاعیه 26 آبان ماه که روی سایت سازمان سنجش قراردارد، در صورت واجد شرایط شدن به سایت سازمان سنجش به نشان www.sanjesh.org مراجعه کرده ونسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در مورد تعداد ثبت نام کنندگان در این آزمون اظهار کرد: تا ساعت هشت صبح امروز (بیست و هفتم آبان ماه) تعداد 644 هزار و 665 داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.

توکلی در پایان در مورد برخی از تغییرات اعلام شده در دفترچه راهنمای این آزمون توضیح داد: براساس اعلام دفتر گسترش آموزش عالی و دفتر برنامه‌ریزی وزارت علوم در تعداد محدودی از رشته‌ها گرایش‌ها، عناوین دروس امتحانی و ضرایب مربوط تغییراتی ایجاد شده است و طی اطلاعیه‌ای از ساعت 18 دیروز (دوشنبه 26 آبان ماه) روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و لازم است داوطلبان حتما از مفاد آن اطلاع یافته و در صورت لزوم نسبت به ویرایش اطلاعات خود حداکثر تا ساعت 24 فردا اقدام کنند.