اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین مهلت ثبت‌ نام کتاب‌های درسی


مدیر کل دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش آخرین مهلت ثبت نام کتاب‌های درسی را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر کل دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش آخرین مهلت ثبت نام کتاب‌های درسی را اعلام کرد.

نیک‌روش در این باره گفت: مهلت ثبت نام کتاب‌های درسی پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی افزود: بازه زمانی ثبت نام در پایه اول ابتدایی نیز از اول خرداد ماه تا ٢٠ شهریور ماه است.

مدیرکل دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی در خصوص اصلاح سفارش دوره ابتدایی عنوان کرد: اصلاح سفارش کتاب‌های دوره ابتدایی شامل افرادی است که تحصیل آن‌ها به صورت جهشی بوده و یا جابجایی در منطقه خود داشته باشند؛ از این رو زمان ثبت نام این دسته از افراد از اول خرداد ماه تا ٢٠ شهریور ماه است.

براساس گزارش سایت آموزش و پرورش تهران، نیک‌روش در خصوص زمان ثبت نام دانش آموزان پیش دانشگاهی اظهار داشت: ثبت نام این گروه نیز تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد.


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام کنکور ارشد



 

 

 

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام کنکور ارشد

 

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال 90 را تا ساعت 24 امشب اعلام کرد و گفت: آمار ثبت نام کنندگان در این آزمون نسبت به آمار ثبت نام کنندگان در کنکور سال گذشته افزایش داشته است.

حسین توکلی با بیان اینکه مهلت ثبت نام در این آزمون قابل تمدید نیست گفت: داوطلبان باید تا پایان امروز نسبت به ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اقدام کنند.

وی افزود: سال گذشته 766 هزار نفر در کنکور کارشناسی ارشد ثبت نام کرده بودند که این آمار در کنکور امسال سیر صعودی داشته است به طوریکه تا امروز نزدیک به 750 هزار نفر فرم ثبت نام را تکمیل و از این تعداد 62 هزار نفر علاقه مندی خود را در رشته دوم علاوه بر رشته اصلی اعلام کرده اند.

معاون سازمان سنجش گفت: پیش بینی می شود تا پایان امروز آمار ثبت نام کنندگان در کنکور کارشناسی ارشد به 800 هزار نفر برسد..../تحلیل:عصرایران