اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور ارشد آزاد


معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید زمان انتخاب محل‌های جدید برای داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد تا پایان امروز سه شنبه خبرداد.

خبرگزاری ایسنا: معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید زمان انتخاب محل‌های جدید برای داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد تا پایان امروز سه شنبه خبرداد.

دکترعلوی فاضل در این باره گفت: داوطلبان می توانند در فرصت ایجاد شده نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. در این مرحله داوطلبان می توانند بیست محل دانشگاهی را انتخاب و در سایت ثبت نام کنند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد افزود: افرادی که در مرحله انتخاب مجدد پذیرفته شوند می‌توانند از بین قبولی مرحله اول و مرحله دوم یکی را انتخاب کرده و در زمان اعلام شده به واحد مورد نظر مراجعه کنند. لذا پذیرفته شدگان می توانند پس از اعلام نتایج انتخاب مجدد برای ثبت نام به واحد محل پذیرش اولیه و یا واحد جدید مراجعه نمایند.

وی در مورد افراد واجد شرایط گفت: داوطلبان در نظر داشته باشند که فقط در رشته های مجموعه امتحانی خود امکان انتخاب رشته را دارند و انتخاب رشته از سایر مجموعه امتحانی امکان ثبت در سامانه را نخواهد داشت.

وی در پایان توصیه کرد: با توجه به اینکه این مهلت دوباره تمدید نخواهد شد، لذا داوطلبان در اسرع وقت نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.


ویدیو مرتبط :
تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور ارشد 93


مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد فردا (یکشنبه 28 اردیبهشت ماه)، آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان مجاز آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1393 کل کشور است.

خبرگزاری ایرنا: مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد فردا (یکشنبه 28 اردیبهشت ماه)، آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان مجاز آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1393 کل کشور است.

حسین توکلی افزود: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده، تمامی داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 93 شده اند، ضرورت داشته است ضمن دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی از سایت سازمان و مطالعه دقیق آن و اطلاعیه منتشره این سازمان در این رابطه نسبت به انتخاب حداکثر 100 کد-رشته محل از میان کد-رشته محل های مورد علاقه خود از کد-رشته امتحانی مجاز یا کد-رشته های امتحانی مجاز اقدام کنند.

وی افزود: داوطلبان مجاز باید کد-رشته محل های انتخابی را به ترتیب اولویت علاقه مرتب کرده و پس از درج آن در فرم انتخاب رشته و کنترل های لازم و اطمینان از صحت کد-رشته محل های انتخابی حداکثر تا پایان روز یکشنبه 28 اردیبهشت ماه با مراجعه به سایت سازمان نسبت به ثبت کد-رشته محل های انتخابی در فرم اینترنتی اقدام کنند.

مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: بدیهی است پس از تایید نهایی کد-رشته محل های انتخابی توسط داوطلبانی شماره رمز 15 رقمی توسط سیستم به عنوان رسید در اختیار داوطلب قرار می گیرد؛ در غیر این صورت انتخاب رشته داوطلب تکمیل نیست.

همان طور که قبلا اعلام شده است اصلاحات و تغییرات احتمالی دفترچه در روز یکشنبه نیز بر روی سایت سازمان قرار می گیرد و داوطلبان می توانند با توجه به اصلاحات مذکور در صورت نیاز نسبت به اصلاح تکمیل فرم خود اقدام کنند.

توکلی با بیان اینکه در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1393 کل کشور 363 هزار و 492 نفر مجاز به انتخاب رشته اند،اعلام کرد: تا ساعت هشت صبح امروز (شنبه) 27 اردیبهشت ماه بیش از 61 هزار نفر فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کرده اند.

وی همچنین خاطرنشان کرد که بیش از 36 هزار نفر از 363 هزار و 492 نفر در دو کد-رشته امتحانی مجاز به انتخاب رشته شده اند.

مشاور عالی رییس سازمان سنجش تصریح کرد براساس برنامه زمانی اعلام شده در پایان روز یکشنبه 28 اردیبهشت ماه 93 مهلت انتخاب رشته و تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی ازمون کارشناسی ارشد ناپیوسته پایان می پذیرد لذا به تمامی داوطلبان که تاکنون برای انتخاب رشته و ثبت کد-رشته محل های انتخابی در فرم انتخاب رشته اقدام نکرده اند، اکیدا توصیه می شود تا در فرصت باقی مانده برای انتخاب رشته اقدام کنند.