اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین لیست قیمت مسکن سال 91



آخرین لیست قیمت مسکن سال 91

اخبار اقتصادی - مهدیس فرقانی: معمولا تعداد قابل توجهی از بنگاه های املاک در یک ماه پایانی سال، ساعات کاری خود را نسبت به ماه های قبل افزایش می‌دهند و این مساله را در فایل های آگهی خود عنوان می‌کنند تا متقاضیان بازار در جریان باشند.

البته برخی از بنگاهداران هم در این ایام اعلام حضور می‌کنند تا بلکه بتوانند از رقبای خود در تعطیلات نوروز از لحاظ حجم معاملات و میزان درآمد پیشی بگیرند.

یکی از بنگاهداران املاک در شرق تهران روز گذشته تاکید کرده است که بنگاه مذکور در ایام عید بدون تعطیلی به صورت شبانه روزی به متقاضیان خدمات ارائه می‌کند.از سوی دیگر برخی از فروشنده‌ها هم که قصد فروش واحد خود را دارند در آگهی اظهار کرده اند که برای متقاضیان در ایام عید امکان بازدید واحد برای آنها مهیا است.

برای مثال واحدی 90 متری نوساز در خیابان تهران نو با قیمت 260 میلیون تومان به خریدار واگذار می‌شود. مالک تاکید کرده است که متقاضیان هر روز از ساعت 15 تا 22 می‌توانند از این واحد بازدید داشته باشند./دنیای اقتصاد

 

عوارض و نوساری مسکن, ساخت و ساز در ایران

عوارض و نوساری مسکن, ساخت و ساز در ایران

 

 


ویدیو مرتبط :
پیش بینی قیمت مسکن سال آینده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین قیمت مسکن در سال 91


معمولا تعداد قابل توجهی از بنگاه های املاک در یک ماه پایانی سال، ساعات کاری خود را نسبت به ماه های قبل افزایش می‌دهند و این مساله را در فایل های آگهی خود عنوان می‌کنند تا متقاضیان بازار در جریان باشند.

روزنامه دنیای اقتصاد: معمولا تعداد قابل توجهی از بنگاه های املاک در یک ماه پایانی سال، ساعات کاری خود را نسبت به ماه های قبل افزایش می‌دهند و این مساله را در فایل های آگهی خود عنوان می‌کنند تا متقاضیان بازار در جریان باشند.

البته برخی از بنگاهداران هم در این ایام اعلام حضور می‌کنند تا بلکه بتوانند از رقبای خود در تعطیلات نوروز از لحاظ حجم معاملات و میزان درآمد پیشی بگیرند.

یکی از بنگاهداران املاک در شرق تهران روز گذشته تاکید کرده است که بنگاه مذکور در ایام عید بدون تعطیلی به صورت شبانه روزی به متقاضیان خدمات ارائه می‌کند.

از سوی دیگر برخی از فروشنده‌ها هم که قصد فروش واحد خود را دارند در آگهی اظهار کرده اند که برای متقاضیان در ایام عید امکان بازدید واحد برای آنها مهیا است.


برای مثال واحدی 90 متری نوساز در خیابان تهران نو با قیمت 260 میلیون تومان به خریدار واگذار می‌شود. مالک تاکید کرده است که متقاضیان هر روز از ساعت 15 تا 22 می‌توانند از این واحد بازدید داشته باشند.