اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین سکانس «سلام بمبئی» در تهران


به گفته قربان محمدپور کارگردان «سلام بمبئی»، فیلمبرداری این فیلم روز گذشته دوشنبه ۲۳ فروردین ماه در تهران به پایان رسید.

خبرگزاری مهر: به گفته قربان محمدپور کارگردان «سلام بمبئی»، فیلمبرداری این فیلم روز گذشته دوشنبه ۲۳ فروردین ماه در تهران به پایان رسید.

قربان محمدپور کارگردان فیلم «سلام بمبئی» در گفتگویی با اشاره به پایان فیلمبرداری این محصول مشترک با کشور هندوستان گفت: فیلمبرداری این فیلم روز گذشته با حضور بازیگران اصلی در فرودگاه امام خمینی به پایان رسید.

وی ادامه داد: آخرین سکانس های فیلم با حضور محمدرضا گلزار و بنیامین بهادری در فرودگاه امام خمینی جلوی دوربین رفت و طی روزهای آینده مراحل فنی این اثر سینمایی برای اکران عمومی در هندوستان و ایران آغاز می‌شود.

قربان محمدپور پیش از این اعلام کرده بود که بهترین زمان برای اکران عمومی این اثر سینمایی نوبت اکران عید فطر است.

فیلم «سلام بمبئی» ملودرامی عاشقانه است و داستان آشنایی یک دختر هندی و یک پسر ایرانی را روایت می كند كه هر دو دانشجوی پزشكی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده ای می شوند.

محمد رضا گلزار، بنیامین بهادری و بهروز چاهل از جمله بازیگران ایرانی هستند که در این فیلم سینمایی بازی می کنند.

بنیامین بهادری قرار است یکی از ترانه های «سلام بمبئی» را بخواند.


ویدیو مرتبط :
فیلم سلام بمبئی هندی دوبله فارسی کامل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: آخرین روز فیلمبرداری «سلام بمبئی»


بنیامین بهادری در صفحه اینستاگرامش تصویری در کنار محمدرضا گلزار، با توضیح «آخرین روز فیلمبرداری سلام بمبئی» منتشر کرده است.

خبرآنلاین: بنیامین بهادری در صفحه اینستاگرامش تصویری در کنار محمدرضا گلزار، با توضیح «آخرین روز فیلمبرداری سلام بمبئی» منتشر کرده است.

عکس: آخرین روز فیلمبرداری «سلام بمبئی»