اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«آخرین سلطان» از هفته آینده کلید می‌خورد


تهیه‌کننده «آخرین سلطان» از کلید خوردن این سریال از هفته آینده در تهران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: عزیز علیزاده تهیه‌کننده «آفساید» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از تغییر نام این سریال به «آخرین سلطان» خبر داد و گفت: این سریال به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده از هفته آینده در تهران کلید می‌خورد.

وی افزود: تا به امروز حضور امیرحسین رستمی، بهاره افشاری، روناک یونسی، رضا توکلی ، آتش تقی‌پور، زویا امامی، مانی نوری، مهران ضیغمی و... در این سریال قطعی شده است و ایفای نقش می‌کنند.

علیزاده با اشاره به خلاصه این مجموعه گفت: قباد در رویا‌ها و توهمات خودش زندگی می‌کند و آرزو دارد که یک شبه ره صد ساله را برود و به ستاره‌ ای مشهور تبدیل شود، بنابراین تصمیم می‌گیرد که وارد دنیای فوتبال شود اما پس از پیوستن‌اش به یک تیم لیگ بر‌تر......

تهیه‌کننده «آخرین سلطان» اضافه کرد: فیلمبرداری این سریال در تهران حدود 8 ماه زمان می‌برد و سعی می‌کنیم تا موضوعات فوتبالی را در آن نمایش دهیم.

سایر عوامل تولید این مجموعه تلویزیونی عبارتند از: محمد افضلی: مدیر تصویر برداری، مدیر صدابرداری: مهدی آزادی، طراح چهره‌ ‌پردازی: نوید فرح مرزی، مجری طرح: محمد مناجاتی، مدیر تولید: نعمت ا... یمینی، طراح صحنه و لباس: سهیل می‌رسپاسی، طراح چهره‌پردازی: نوید فرح مرزی.


ویدیو مرتبط :
فتنه 97 کلید خورد ..!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پگاه جایگزین حسنی شد/ کلید خوردن "آقای الف" هفته آینده



حمیدرضا پگاه جایگزین فرزاد حسنی در فیلم سه بعدی سینمایی "آقای الف" به کارگردانی علی عطشانی شد.

 

علی عطشانی دراین ارتباط به خبرنگار مهر گفت:هم اکنون به دلیل دقت و وسواس کار مسغول تست زدن صحنه های خراجی این فیلم هستیم و پس از اینکه به نتیجه مقبول رسیدم قطعا در هفته آینده "آقای الف" را کلید  می زنیم.

 

وی افزود: البته تست گریم بازیگران را هم در حال انجام است. تغییراتی در ترکیب بازیگران به وجود آمده است که در اولین فرصت اخبار آن اعلام می شود. حمید رضا پگاه نیز جایگزین فرزاد حسنی در نقش اصلی این فیلم شد.

 

عطشانی هم اکنون فیلم "تلفن همراه رئیس جمهور" را هم با بازی مهدی هاشمی، نیکی کریمی، بهناز جعفری و... در نوبت اکران دارد.

 

منبع:mehrnews.com