اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین روند درمانی آیت الله مهدوی کنی



اخبار,اخبار سیاسی, آیت الله مهدوی کنی


 اخبار سیاسی - آخرین روند درمانی آیت الله مهدوی کنی

رئیس دفتر آیت‌الله مهدوی کنی آخرین جزئیات روند درمانی رئیس مجلس خبرگان را اعلام کرد.

به گزارش فارس، ابراهیم انصاریان، رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با فارس درباره آخرین جزئیات وضعیت آیت الله مهدوی کنی، رئیس مجلس خبرگان اظهار داشت: از پنجمین روز بستری ایشان در بیمارستان، به تدریج دستگاه‌های مربوط به تقویت قلب، کلیه‌ها و سایر موارد از آیت‌الله جدا شد و بعد از به پایان رسیدن هفته اول، آیت الله مهدوی کنی بدون هیچ دستگاهی که کنترل اندام‌های بدن ایشان را داشته باشد،روند بهبودی را طی می‌کنند.

وی ادامه داد: درحال حاضر تنها دستگاهی که به ایشان متصل است، دستگاه ونتیلاتور یا دستگاه تنفس است که این دستگاه نیز بنا به تشخیص پزشکان به آیت‌الله متصل است.

انصاریان با تقدیر از تیم پزشکی آیت‌الله مهدوی کنی، گفت: تیم پزشکی در طی مدت بیماری ایشان در احیا،تثبیت اندام‌های بدن و ادامه روند درمان، فعالیت‌های خوبی انجام دادند.

رئیس دفتر آیت‌الله مهدوی کنی همچنین در خصوص  وضعیت مغز ایشان اظهار داشت: متاسفانه  ایست قلبی باعث شده که اکسیژن به مغز آیت‌الله نرسد و به همین دلیل صدماتی را به مغز وی وارد کرده است.

وی تصریح کرد:  با توجه به روندی که در طی این مدت پیگیری شده، بخش‌های عمده‌ای از مغز فعالیت‌هایی از خود نشان داده، ولی این بهبودی از لحاظ پزشکی رضایت‌بخش نیست و هم اکنون نیز روند درمانی آیت‌الله در حال انجام است.

انصاریان در ادامه با اشاره به دعوت از افراد و پزشکان متخصص گفت: تیم پزشکی و خانواده آیت‌الله مهدوی کنی از همه پزشکان و متخصصانی که حضور آنان را بر بالین آیت‌الله ضروری تشخیص دهد دعوت می‌کند، به عنوان مثال پروفسور سمیعی که به منظور شرکت در همایشی به تهران آمده بود بر بالین آیت‌الله حاضر شد و بر روند درمانی ایشان صحه گذاشت.

رئیس دفتر آیت الله مهدوی کنی در پایان از مردم خواست با دعای خیر خود موجب تداوم برکات آیت‌الله برای نظام باشند.

 اخبار سیاسی - فارس


ویدیو مرتبط :
آخرین اخبار از وضعیت سلامتی آیت‌الله مهدوی کنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تشریح آخرین وضعیت درمانی آیت‌الله مهدوی‌کنی



اخبار,اخبار سیاسی ,آیت‌الله مهدوی‌کنی

 

اخبار سیاسی - تشریح آخرین وضعیت درمانی آیت‌الله مهدوی‌کنی

فرزند آیت‌الله مهدوی‌کنی آخرین وضعیت درمانی ایشان را تشریح کرد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌کنی فرزند آیت‌الله مهدوی‌کنی دقایقی پیش با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت درمانی رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت:‌ در مجموع وضعیت قلب،‌ کلیه، ریه و دیگر قسمت‌ها رو به بهبود است.
 
وی تصریح کرد: درباره وضعیت مغزی آیت‌الله مهدوی نیز باید گفت که مغز ایشان نسبت به علائم ارسال شده عکس‌العمل نشان می‌دهد و به طور کلی وضعیت ایشان از این لحاظ نیز رو به بهبود قرار دارد؛ البته آیت‌الله مهدوی در حالت بیهوشی کامل نیستند.
 
فرزند آیت‌الله مهدوی‌کنی ارائه توضیحات تکمیلی را به نشست خبری پزشکان معالج رئیس مجلس خبرگان رهبری موکول کرد.
اخبار سیاسی - فارس