اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین خبر از کشف گلوله‌ در پایتخت


فرمانده انتظامی پایتخت آخرین جزئیات کشف گلوله‌های مستهلک در تهران را تشریح کرد.

ایسنا: فرمانده انتظامی پایتخت آخرین جزئیات کشف گلوله‌ های مستهلک در تهران را تشریح کرد.

سردار حسین ساجدی‌ نیا در تشریح آخرین اخبار مربوط به کشف گلوله‌ های مستهلک در خیابان فکوری تهران گفت: بررسی‌های کارشناسان نشان داده که این مهمات متعلق به سال 1935 یعنی 79 سال پیش است.

وی با بیان اینکه تاکنون 20 گلوله مرمی و 44 گلوله توپ از این محل کشف شده است، گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده و همچنین نوع گلوله‌های مستهلک احتمال می‌رود این منطقه زاغه مهمات در جنگ جهانی دوم بوده است اما همچنان بررسی‌ها برای کشف چرایی و همچنین یافتن گلوله‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.


ویدیو مرتبط :
آخرین خبر | کشف سنگین‌ترین موجود تاریخ؛ نهنگ 180 تُنی در صحرای پرو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین خبر از انتقال پایتخت



اخبار,اخبار اجتماعی ,طرح انتقال پایتخت

 

اخبار اجتماعی - طرح انتقال پایتخت در دستور کار مجلس

سوال نمایندگان مشکین شهر و مبارکه از وزیر کشور به علت انصراف سوال کنندگان از دستور کار مجلس خارج شد.

جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.

گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی در مورد اصلاح موادی از قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 و گزارش شور دوم کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مورد طرح انتقال پایتخت در دستور کار امروز نمایندگان قرار دارد.

همچنین نمایندگان مجلس امروز بررسی گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در مورد رد طرح بیمه اجتماعی فراگیر را در دستور کار خود قرار دارند.

همچنین سوال اسدی نماینده مشکین شهر و ایرانپور نماینده مبارکه از وزیر کشور به علت انصراف سوال کنندگان از دستور کار مجلس خارج شد.
اخبار اجتماعی - مهر