اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین خبر از مصدومیت «آندو»


هافبک تیم ملی ایران می‌گوید مصدومیتش نگران کننده نیست و امیدوار است به اردوی نهایی تیم ملی برسد.

ایسنا: هافبک تیم ملی ایران می‌گوید مصدومیتش نگران کننده نیست و امیدوار است به اردوی نهایی تیم ملی برسد.

آندرانیک تیموریان اظهار کرد: شب گذشته و پس از پایان بازی‌های الخریطیات به تهران آمدم. امروز صبح هم با توجه به برنامه‌ای که کارلوس کی‌روش به سیموئز و مارکار آقاجانیان داده بود تمرین کردم و قرار است تا زمان برگزاری اردوی نهایی تیم ملی بر اساس همین برنامه تمرینی و زیر نظر سیموئز و آقاجانیان کار را پیش ببرم.

وی درباره مصدومیتش هم گفت: مصدومیتم رو به بهبود است و مشکل چندانی نیست. فکر می‌کنم با برنامه‌ای که کادر فنی تیم ملی و کی‌روش داشته‌اند، شرایط خوبی برای حضور در اردوی نهایی تیم ملی پیدا کنم.

تیموریان درباره وضعیتش برای فصل آینده گفت: مدیر برنامه‌هایم در حال مذاکره با باشگاه‌هایی است که پیشنهاد داده‌اند و فکر می‌کنم تا یکی، دو هفته آینده وضعیتم مشخص شود.


ویدیو مرتبط :
آخرین وضعیت از مصدومیت نیمار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین خبر:جدایی دروگبا از چلسی قطعی شد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

آخرین خبر:جدایی دروگبا از چلسی قطعی شد

باشگاه چلسی با انتشار مطلبی روی وب سایت رسمی اش از خدمات این مهاجم بزرگ که قهرمانی اروپا را به لندن آورد تجلیل کرد

سایت گل- باشگاه چلسی اعلام کرد دیدیه دروگبا، مهاجم باتجربه این باشگاه در تابستان پیش رو استمفوردبریج را ترک خواهد کرد.

این مهاجم 34 ساله که در سال 2004 با انتقالی 24 میلیون پوندی از مارسی به چلسی پیوست، تایید کرد علی رغم میل قلبی اش، این باشگاه را ترک خواهد کرد اما تاکید کرد زمان مناسبی را برای این تصمیم اتخاذ کرده است.

او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه چلسی گفت:" می خواهم به شایعات اخیر پایان بهم و تایید کنم که از چلسی جدا خواهم شد. این تصمیم دشواری برای من بود. من ا افتخاراتی که در این باشگاه به دست آوردم، احساس غرور می کنم اما اکنون زمان مناسبی برای گرفتن این تصمیم بود.

ما به عنوان یک تیم افتخارات زیادی به دست آوردیم و به همه جام های ممکن رسیدیم.

قهرمانی شنبه شب لحظه ویژه ای برای همه اعضای باشگاه و هواداران بود و من بسیار خوشحالم که در کسب این جام برای این باشگاه که در 8 سال اخیر خانه من بود، نقش داشتم.

من می خواهم از این فرصت استفاده کنم و از همه اعضای باشگاه و به ویژه رومن آبراموویج و هم تیمی هایم که بسیاری از آنها دوستان صمیمی من هستند و برای همیشه دوستان من خواهند بود، تشکر کنم.

همچنین می خواهم از همه هواداران چلسی تشکر ویژه کنم؛ همه کسانی که در طول این سال ها از من حمایت کردند. برای این باشگاه بهترین ها را آرزو می کنم و امیدوارم موفقیت هایش در آینده ادامه داشته باشد. شما همیشه در گقلب من خواهید بود."

ران گورلی، مدیر اجرایی چلسی نیز در این مورد گفت:" دیدیه بی تردید یکی از اسطوره های چلسی است و همیشه یکی از اعضای خانواده باشگاه خواهد بود.

او در اوج باشگاه را ترک می کند و احساس می کند که اکنون زمان مناسبی برای یک چالش جدید است."

دروگبا در 341 دیداری که برای آبی ها انجام داد، 157 گل برای این باشگاه به ثمر رساند و اکنون در رده چهارم بهترین گلزنان تاریخ این باشگاه قرار دارد.

او در طول 8 فصل حضور در چلسی، سه قهرمانی در لیگ برتر، 4 قهرمانی در جام حذفی، دو قهرمانی در جام اتحادیه و یک قهرمانی در چمپیونزلیگ را  جشن گرفت./گل