اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین خبر از محاکمه عوامل حمله به سفارت عربستان



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,حمله به سفارت عربستان

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به پیگیری ماجرای حمله به سفارت عربستان گفت: عوامل حمله به سفارت عربستان در شرف محاکمه هستند.

به گزارش باشگاه خبر نگاران  ، امیردریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در حاشیه همایش جهان در پیچ تاریخی و نقش جمهوری اسلامی ایران در هندسه قدرت در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه موضوع سوریه پس از 5 سال جنگ فرسایشی نشان داد که راه حل مشکلات این کشور نظام نیست و بلکه سیاسی است عنوان داشت: برخی کشورهای منطقه خطای قبلی خود را به شکل جدیدی دنبال می‌کنند و برای آنکه آتش بس ایجاد شود باید تروریسم سرکوب بشود.


وی در پاسخ به این سوال درباره پیگیری عوامل به سفارت حمله عربستان با اشاره به اینکه موضوع در دست پیگیری است تصریح کرد: پرونده خاطیان به قوه قضاییه ارجاع داده شده و عوامل حمله در به سفارت عربستان در شرف محاکمه هستند.


وی درباره هیئت نظارت در برجام گفت: موضوع بحث صدور ویزا دنبال شده تا به  یک راه حلی برسد.


دبیر شورای عالی امنیت ملی در پاسخ به این سوال که چرا لغو تحریم سوئیفت بانکی رفع نشده گفت: باید بایستیم تا روند طبیعی ماجرا طی شود و  بعد تصمیم بگیریم که آیا این موضوع ناشی از طبیعت ماجرا بوده یا از طرف شیطنت طرف مقابل و ما به این شیطنت پاسخ خواهیم داد.

 

 اخبار  سیاسی  - باشگاه خبر نگاران 


ویدیو مرتبط :
‫چه کسانی از حمله به سفارت عربستان خبر داشتند؟‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین خبر از رسیدگی به پرونده بازداشتی‌های ماجرای سفارت عربستان



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

فرمانده نیروی انتظامی گفت: بازداشت‌شدگان حادثه تعرض به سفارت عربستان در اختیار دادستانی است.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی امروز در حاشیه مراسم ختم برادر سرلشکر صفوی در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت بازداشت‌شدگان حادثه تعرض به سفارت عربستان، گفت: ما کار خود را انجام داده‌ایم و هم‌اکنون دادستانی به وضعیت آنها رسیدگی می‌کند.

وی افزود: دادستانی هم‌اکنون به عوامل این حادثه رسیدگی می‌کند و پس از جمع‌بندی نتیجه آن را اعلام می‌کند.

 

اخبار سیاسی - تسنیم