اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین خبرها درباره حقوق و دستمزد


بر اساس گفته های معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی امسال دستمزد و حقوق کارمندان و کارگران افزایش نخواهد یافت.

خبرآنلاین: حسن طایی، معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در برنامه تلویزیونی روزآمد که هر روز از شبکه پنج سراسری پخش می شود درباره گمانه زنی پیرامون افزایش  حقوق کارمندان و کارگران گفت: « در باب حقوق و دستمزد همیشه بحث هایی بوده است. آنچه که ما در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توجه داریم این است که حقوق و دستمزد مانند نرخ بهره، تورم و بهره وری متغیر هایی است که با روز مره مردم بازی می کند و خیلی تعیین کننده است. حقوق و دستمزد از جمله شاخص هایی نیست که هر روز راجع به آن تصمیم گرفت. معمولا سالی یک بار کار آفرینان، کارفرمایان و کارگران دولتی دور هم جمع می شوند؛ بحث و گفت و گو می کنند و میزان تغییرات حقوق و دستمزد را تعیین می کنند. »

وی در بخش دیگری از توضیحات خود در واکنش به این موضوع که آیا با آزادسازی درارایی های بلوکه شده می توان به افزایش دستمزد امیدوار بود یا خیر، توضیحاتی به این شکل مطرح کرد: «درباره در آمد های دولتی مثل پول های بلوکه شده و دلارهای بلوکه شده مقامات مسئول چند بار توضیح دادند. حجم و میزان آن را گفتند که اگر بخواهد تحقق پیدا کند به چه میزان و اگر بخواهد وصول شود چه میزان است.»

‫معاون وزیر کار در مورد رضایت خود از حقوقی که در حال حاضر کارمند ها و کارگر ها دریافت می کنند اینگونه توضیح داد:« اصولا وقتی نگاه می کنیم به مجموعه ی مسایل اقتصادی ایران، سطح دستمزد حقوق در ایران بالا نیست. این را همه می پذیریم. »

وی پیش بینی کرد: « اگر همه چیز به نحوه احسن پیش برود و با فرض اینکه  مجموعه مسائلی می تواند محیط کسب و کار را بهبود ببخشد می تواند فضای بهره وری را دگرگون کند  که این تقریبا به سال بعد خواهد رسید. »

معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی  به اصحاب رسانه توصیه کرد درباره اطلاع رسانی درباره حقوق و دستمزد با ظرافت بیشتری آن را دنبال  کنند افکار عمومی دچار مشکل نشود. »


ویدیو مرتبط :
سند حسابداری حقوق و دستمزد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین خبر درباره حقوق و دستمزد



اخبار,اخبار اقتصادی ,حقوق کارمندان

بر اساس گفته های معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امسال دستمزد و حقوق کارمندان و کارگران افزایش نخواهد یافت.

 معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  درباره آخرین وضعیت دستمزد و حقوق کارمندان و کارگران توضیح داد.

به گزارش خبرآنلاین حسن طایی، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در برنامه تلویزیونی روزآمد که هر روز از شبکه پنج سراسری پخش می شود درباره گمانه زنی پیرامون افزایش  حقوق کارمندان و کارگران گفت: « در باب حقوق و دستمزد همیشه بحث هایی بوده است. آنچه که ما در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توجه داریم این است که حقوق و دستمزد مانند نرخ بهره، تورم و بهره وری متغیر هایی است که با روز مره مردم بازی می کند و خیلی تعیین کننده است. حقوق و دستمزد از جمله شاخص هایی نیست که هر روز راجع به آن تصمیم گرفت. معمولا سالی یک بار کار آفرینان، کارفرمایان و کارگران دولتی دور هم جمع می شوند؛ بحث و گفت و گو می کنند و میزان تغییرات حقوق و دستمزد را تعیین می کنند. »

وی در بخش دیگری از توضیحات خود در واکنش به این موضوع که آیا با آزادسازی درارایی های بلوکه شده می توان به افزایش دستمزد امیدوار بود یا خیر، توضیحاتی به این شکل مطرح کرد: «درباره در آمد های دولتی مثل پول های بلوکه شده و دلارهای بلوکه شده مقامات مسئول چند بار توضیح دادند. حجم و میزان آن را گفتند که اگر بخواهد تحقق پیدا کند به چه میزان و اگر بخواهد وصول شود چه میزان است.»

‫معاون وزیر کار در مورد رضایت خود از حقوقی که در حال حاضر کارمند ها و کارگرها دریافت می کنند اینگونه توضیح داد: «اصولا وقتی به مجموعه ی مسایل اقتصادی ایران نگاه می کنیم، سطح دستمزد و حقوق در ایران بالا نیست. این را همه می پذیریم. »

وی پیش بینی کرد: «اگر همه چیز به نحو احسن پیش برود و با فرض اینکه مجموعه مسائلی که می تواند محیط کسب و کار را بهبود ببخشد، می تواند فضای بهره وری را هم دگرگون کند. این مسئله تقریبا به سال بعد خواهد رسید. »

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  به اصحاب رسانه توصیه کرد درباره اطلاع رسانی درباره حقوق و دستمزد را با ظرافت بیشتری دنبال کنند تا افکار عمومی دچار مشکل نشود. »

اخبار اقتصادی - خبرآنلاین