اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین تغییرات نرخ مبادلاتی ارزها اعلام شد



آخرین تغییرات نرخ مبادلاتی ارزها

آخرین تغییرات نرخ مبادلاتی ارزها اعلام شد

بانك مركزی جمهوری اسلامی ایران امروز شنبه، نرخ تمامی ارزها را در مركز مبادلات اعلام كرد كه بر این اساس نرخ مبادلاتی دلار نسبت به روز پنج شنبه هفته گذشته كاهش و قیمت یورو و پوند افزایش داشته است.

به گزارش روز شنبه ایرنا، نرخ هر دلار آمریكا امروز در مركز مبادلات ارزی با دو ریال افت ۲۴ هزار و ۷۸۰ ریال، هر پوند با ۱۵۶ریال رشد ۳۷ هزار و ۶۶۷ ریال و هر یورو نیز با ۹۵ ریال رشد ۳۲هزار و ۱۱۴ ریال تعیین شده است.

بانك مركزی امروز نرخ هر فرانك سوئیس را ۲۵ هزار و ۹۴۴ ریال، كرون سوئد را سه هزار و ۷۴۴ ریال، یوان چین را چهار هزار و ۳۹ ریال، روپیه هند را ۴۳۸ ریال، هر یكصد ین ژاپن را ۲۴ هزار و ۷۰۰ ریال و هر یك هزار وون كره جنوبی را ۲۲ هزار ریال اعلام كرد.

نرخ هر لیر تركیه نیز از سوی بانك مركزی در مركز مبادلات ارزی۱۳ هزار و ۲۱۲ ریال و هر روبل روسیه ۷۷۶ ریال تعیین شده است. مركز مبادلات امروز نرخ ریال قطر را ۶ هزار و ۸۰۵ ریال اعلام كرد./ایرنا


ویدیو مرتبط :
معاملات فردایی، دلیل تغییرات نرخ ارز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تغییرات رسمی نرخ ارزها اعلام شد


بانک مرکزی نرخ رسمی ارزها برای عرضه در مرکز مبادلات ارزی را امروز پنج شنبه اعلام کرد.

خبرگزاری مهر: بانک مرکزی نرخ رسمی ارزها برای عرضه در مرکز مبادلات ارزی را امروز پنج شنبه اعلام کرد.

بانک مرکزی امروز پنج شنبه نرخ دولتی ارزها برای عرضه در مرکز مبادلات ارزی را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ دلار افزایش و قیمت پوند و یورو کاهش یافته است.

قیمت هر دلار امروز 24 هزار و 939 ریال، هر پوند انگلیس 39 هزار و 841 ریال و هر یورو 33 هزار و 776 ریال اعلام شد.

همچنین بانک مرکزی هر فرانک سوئیس را 27 هزار و 333 ریال، هر روپیه هند را 406 ریال، هر درهم امارات 6 هزار و 790 ریال، یکصد ین ژاپن 25 هزار و 303 ریال،روبل روسیه 778 ریال، ریال قطر 6 هزار و 850 ریال، یوآن چین 4 هزار و 90 ریال و دلار سنگاپور 20 هزار و 51 ریال تعیین قیمت کرد.