اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین تغییرات در سپاهان


نشست جدید هیات مدیره باشگاه سپاهان اصفهان درحالی شنبه شب برگزار شد که منوچهر نیک‌فر به عنوان رئیس هیات مدیره این باشگاه انجام شد.

خبرگزاری مهر: نشست جدید هیات مدیره باشگاه سپاهان اصفهان درحالی شنبه شب برگزار شد که منوچهر نیک‌فر به عنوان رئیس هیات مدیره این باشگاه انجام شد.

نشست اعضای جدید هیات مدیره باشگاه سپاهان شنبه شب درحالی با حضور بهرام سبحانی مدیرعامل مجتمع فولاد مبارکه برگزار شد که اعضا مهرزاد خلیلیان را به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه اصفهانی انتخاب کردند.

همچنین از سوی بهرام سبحانی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان، منوچهر نیک‌فر به عنوان رئیس هیات مدیره، حسین کفعمی نائب رئیس هیات مدیره، مهرزاد خلیلیان، محمدرضا عطایی و ناصر نوری‌صفا به عنوان اعضای هیات مدیره در دور جدید فعالیت منصوب شدند.

پیش از این محمد ترابیان به عنوان مدیرعامل در باشگاه سپاهان اصفهان فعالیت می‌کرد و بهمن مسعودی رئیس، مهدی امینی نایب رئیس و محمد ترابیان، سیدغلامرضا عبادزاده و ناصر نوری‌صفا اعضای هیات مدیره باشگاه سپاهان اصفهان بودند


ویدیو مرتبط :
تماس با قائم مقام باشگاه سپاهان پیرامون تغییرات مدیریتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین تمرین سپاهان پیش از دیدار با الهلال انجام شد



 

 

آخرین تمرین سپاهان پیش از دیدار با الهلال انجام شد

 

آخرین تمرین تیم فوتبال سپاهان پیش از بازی برابر الهلال، شب گذشته (دوشنبه) در زمین اصلی استادیوم ملک فهد برگزار شد.

آخرین تمرین تیم فوتبال سپاهان ایران پیش از دیدار با تیم الهلال عربستان از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا، شب گذشته (دوشنبه) در زمین اصلی استادیوم ملک فهد برگزار شد.

این تمرین از ساعت 20:30 به مدت یک ساعت برگزار شد که خبرنگاران، تصویربرداران و عکاسان تنها اجازه پوشش دادن 20 دقیقه از آن را داشتند.

بازیکنان سپاهان در مدتی که اصحاب رسانه حضور داشتند، در قالب سه گروه به مرور برنامه‌های تاکتیکی پرداخته و در ادامه با همین شکل البته در گروه‌های هفت نفره در فضای محدود تمرین حفظ توپ(آقاوسط) را انجام دادند.

کادر فنی با حضور در وسط زمین عملکرد بازیکنان را زیرنظر داشت و بعضا توصیه‌های تاکتیکی را به آنها گوشزد می‌کرد. امیر قلعه نویی (سرمربی سپاهان) در زمان تمرین آقاوسط، به همراه یکی دیگر از همکارانش پا به توپ شد و همراه با یک گروه از بازیکنان تمرین ‌کرد.

هادی عقیلی مدافع این تیم با برطرف شدن آسیب دیدگی جزیی اش، برای بازی امروز آمادگی کامل را بدست آورده است.

امیر حاج رضایی مشاور فنی سپاهانی ها با لباس ورزشی کنار زمین حضور داشت و عملکرد تیم را زیرنظر می گرفت. او معتقد بود سپاهان وضعیت خوبی پیش از این مسابقه دارد هرچند با تیمی بازی می کند که هجده هفته شکستی را متحمل نشده است.

محمدرضا ساکت (مدیرعامل باشگاه سپاهان) هم با لباس ورزشی در کنار زمین قدم می زد و ضمن مشاهده عملکرد بازیکنان، بعضا با دیگر مسوولان باشگاه صحبت می کرد.

وی از شرایط تیمش در آستانه این مسابقه ابراز رضایت کرد و گفت: همه چیز برای برگزاری یک مسابقه زیبا بین دو تیم خوب است. امیدوارم سپاهان درهشتمین دوره حضورش در این رقابتها، شروع موفقی داشته باشد. به هر حال انتظارها از سپاهان نه در ایران که در آسیا هم زیاد است.

ساکت با بیان اینکه گماردن "روشن ایرماتوف" پرافتخارترین داور آسیایی، برای قضاوت این بازی نشان می‌دهد دو تیم قدرتمند سپاهان و الهلال از نظر AFC چه جدال حساسی را مقابل هم دارند، ابراز امیدواری کرد که دو تیم ایرانی، فینال لیگ قهرمانان آسیا در این دوره را برگزار کنند.

گفتنی است، جلسه هماهنگی پیش ازمسابقه که معمولا صبح روز بازی برگزار می شود هم دیروز پس از نشست خبری، برگزار شد که رنگ پیراهن دو تیم در آن تعیین شد. سپاهان با پیراهن زردرنگ و الهلال با لباس یکدست آبی رنگ به میدان می رود.

همچنین مسوولان باشگاه الهلال 10 بلیط VVIP، پنجاه بلیط VIP و 50 بلیط First Class برای حضور همراهان و تماشاگران سپاهان در اختیار این باشگاه قرار داد که این تعداد افراد همراه سپاهان در ریاض حضور ندراند.

در آخرین برنامه‌ها، صبح امروز محمدرضا ساکت و عبدالرحمان ابن مسعود (مدیرعامل باشگاه الهلال) جلسه‌ای با یکدیگر خواهند داشت که درباره تقابل دو تیم و روابط دو باشگاه در آینده صحبت خواهند کرد.