اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین تعرفه‌های مكالمه‌ تلفن همراه در كشور



 

 

 

تلفن همراه

 

 

 

نرخ یك دقیقه مكالمه سیم‌كارت دایمی همراه اول در ساعات پیك، از این سیم‌كارت به سیم‌كارت دایمی یا اعتباری همراه اول و یا تلفن ثابت 447 ریال و در ساعات غیرپیك، جمعه‌ها و تعطیلات رسمی 358 ریال و تعرفه‌های خدمات سیم‌كارت دایمی همراه اول درباره نرخ یك دقیقه مكالمات بین‌ شهری طبق موارد فوق در ساعات پیك 760 ریال و غیرپیك 536 ریال است.

به گزارش ایسنا، این تعرفه‌ها درباره سیم‌كارت اعتباری همراه اول از این سیم‌كارت به سیم‌كارت‌های اعتباری، دایمی همراه اول و یا تلفن ثابت، در ساعات پیك و مكالمه‌ استانی 670 ریال و ساعات غیرپیك، جمعه‌ها و تعطیلات رسمی 536 ریال است و بین استانی در ساعات پیك 1139 ریال و در ساعات غیرپیك 804 ریال و هزینه‌ ارسال پیامك فارسی 106 ریال و لاتین 264 ریال است.

اما تعرفه تماس از سیم‌كارت‌های اعتباری همراه اول به ایرانسل 935 ریال محاسبه می‌شود و تماس از سیم‌كارت‌های دایمی همراه اول به ایرانسل 625 ریال است.

تعرفه تماس از سیم‌كارت‌های همراه اول به تالیا همانند تعرفه‌های همراه اول محاسبه می‌شود.

تعرفه تماس سیم‌كارت‌های دایمی ایرانسل به سایر مشتركان سیم‌كارت‌های دایمی و یا اعتباری ایرانسل 499ریال محاسبه می‌شود.

تعرفه تماس از سیم‌كارت‌های دایمی ایرانسل به مشتركان سایر اپراتورها 625 ریال است (در همراه اول 447 ریال برای تماس با دیگر مشتركان همراه اول در همان شهر، 760 ریال برای تماس با دیگر شهرها).

هم‌چنین تعرفه هر دقیقه مكالمه مشتركان سیم‌كارت‌های اعتباری ایرانسل با دیگر مشتركان سیم‌كارت‌های دایمی و یا اعتباری این اپراتور 620 ریال است، مشتركان سیم‌كارت‌های اعتباری ایرانسل برای تماس با مشتركان سایر اپراتورها 852 ریال پرداخت می‌كنند كه در همراه اول 671 ریال برای تماس شهری و 1140 ریال برای تماس بین شهری است.

به گزارش ایسنا بنا بر اعلام همراه اول، تعرفه‌های این سیم‌كارت‌ها در طرح‌های مختلف با تخفیفات مختلفی همراه است؛ به عنوان مثال در اعیاد مذهبی كلیه مكالمات در خطوط همراه اول با 10 درصد تخفیف صورت می‌گیرد و در بعضی طرح‌ها نیز برخی تعرفه‌ها در حد رایگان ارایه می‌شود.

ایرانسل هم به خبرنگار ایسنا اعلام كرده كه كلیه مشتركان سیم‌كارت‌های دایمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند با فعال‌سازی یكی از طرح‌های تعرفه تشویقی ایرانسل تا 97 درصد تخفیف در هزینه‌های ارتباطی خود برخوردار شوند. هم‌چنین در سیم‌كارت‌های دایمی و اعتباری ایرانسل تعرفه تماس بین شهری و هزینه جابه‌جایی وجود ندارد و تعرفه تماس از هر جای ایران به هر جای دیگر كشور مستقل از محل قرارگیری مشترك یا مقصد وی و یا شهری كه سیم‌كارت را از آن خریده و ثبت‌نام كرده یكسان است و هزینه اضافه‌ای به صورتحساب وی افزوده نمی‌شود.

تعرفه‌ پیام‌های فارسی در سیم‌كارت‌های دایمی همراه اول به مبلغ 89 ریال و پیامك‌های لاتین به مبلغ 222 ریال محاسبه می‌شوند و در سیم‌كارت‌های اعتباری و دایمی ایرانسل تعرفه هر پیام كوتاه فارسی 100 ریال و هر پیام كوتاه لاتین 160 ریال است...../تحلیل:ایسنا


ویدیو مرتبط :
کاهش تعرفه تلفن همراه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین خبر درباره افزایش تعرفه تلفن همراه


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هرگونه افزایش تعرفه مکالمات تلفن همراه را رد کرد و گفت: استراتژی حوزه ارتباطات کشور ، توسعه هر چه بیشتر شبکه های تلفن همراه و به موازات آن کاهش قیمت ها است.

خبرگزاری ایرنا: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هرگونه افزایش تعرفه مکالمات تلفن همراه را رد کرد و گفت: استراتژی حوزه ارتباطات کشور ، توسعه هر چه بیشتر شبکه های تلفن همراه و به موازات آن کاهش قیمت ها است.

محمدحسن نامی با تاکید براینکه تعرفه اپراتورهای تلفن همراه ، هیچگونه افزایشی نخواهد داشت ، در مورد اخبار منتشر شده در خصوص افزایش تعرفه های همراه اول از 447 ریال در دقیقه به 515 ریال ، اظهار داشت:بارها اعلام کرده ایم که اپراتورها در جهت خدمات رسانی بهتر و ارزان تر باید با هم رقابت کنند .

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت : منتظر هستیم که شبکه ملی اطلاعات تکمیل و قیمت ها در حوزه تلفن همراه به یک - سوم فعلی کاهش پیدا کند .