اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین اخبار از پرتال‌های ایرانی


بیش از نیم میلیون دامنه بر روی پسوند ملی ایران ثبت شده است و این را باید به صدها هزار دامنه ‌ای که ایرانیان بر روی پسوندهای عمومی اینترنت در دو دهه اخیر ثبت و راه اندازی کردند، اضافه نمود. با ما همراه باشید با جدیدترین خبرها از دنیای وب سایت‌های ایرانی سرزمین دیجیتال.

 
 
 
 
صبح بخیر: دومین هفته مرداد آغاز شد و هفته‌های داغ تابستان، با خبرهای داغی از پرتال‌های جدید و قدیم ایرانی نیز، می‌تواند داغ تر شود! ایرانیان، امروزه میلیون‌ها وبلاگ و صدها هزار پرتال در اینترنت در اختیار دارند که به همین دلیل، یکی از اینترنت بازترین کاربران دنیای وب را تشکیل می‌دهند. در فضای شبکه‌های اجتماعی نیز، کاربران ایرانی در فهرست 10 ملیت پر مخاطب این فضاهای جدید اجتماعی و دیجیتالی می‌باشند که روز به روز، بر شمار آن‌ها افزوده می‌شود.

بیش از 25 میلیون مخاطب اینترنت که نیمی از آن ها، گوشی هوشمند در اختیار دارند، فرصتی را در اختیار فعالان کسب و کار در ایران قرار داده است تا با راه انداری پرتال‌های مختلفی، کارآفرینی دیجیتالی خود را توسعه دهند. رشد اینترنت و علاقه ایرانیان به استفاده از ظرفیت‌های اینترنت در عرصه‌های گوناگون، تعجب مراکز بین المللی فضای مجازی را نیز در برداشته است که در گزارش‌های سالانه آن ها منعکس می‌شود. برای اطلاع از آخرین رویدادهای دنیای فناوری اطلاعات ایران نیز، گزارش هفتگی آی تی برترین‌ها را از دست ندهید.

آخرین خبرها از پرتال‌های ایرانی (1)

صدها هزار پرتالی که امروز توسط ایرانیان راه اندازی شده است، برای همگان، شناخته شده نیست. اما سرویس دیجیتال پرتال برترین‌ها قصد دارد، تا در روزهای مختلف هفته، تحت یک بسته خبری، اخبار کاربردی پرتال‌های غیر خبری فارسی را که در زمینه‌های هنری، ورزشی، اقتصادی، اجتماعی و سبک زندگی، فعال هستند، در اختیار مخاطبان عزیز سایت قرار دهد. از طریق این بسته خبری، شما هر بار در طول هفته، با اخبار و اطلاعات پرتال‌های تازه تأسیس و فعال و کاربردی در زمینه‌های اشاره شده، آشنا می‌شوید.

دارکوب، آخرین خبرها از همایش‌ها و دوره‌های آموزشی تخصصی در ایران

اگر به دنبال فهرست جدیدی از کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و دوره‌های تخصصی گوناگون در استان‌های کشور هستید، وقت خود را تلف نکنید، مستقیم به دارکوب مراجعه کنید که فرصت‌های مختلفی را برای همایش بازان و فعالان کارگاه‌های آموزشی، اخیراً معرفی کرد. به نشانی darkoob.ir مراجعه کنید.

کله پاچه هم با خروس خون مشهدی‌ها، اینترنتی شد!

بله! درست متوجه شدید. این استارت آپ جدید که اخیراً خدمات جالبی ارائه کرده است، در نشانی http://khorooskhoon.com در دسترس می‌باشد. «خروس خون» جزو استارت آپ های موفقی است که برای شهروندان مشهدی، یک گزینه خوب برای سفارش صبحانه کامل باشد. اگر می‌خواهید «خروس خون» را امتحان کنید باید سفارش و زمانی که می‌خواهید صبحانه درب منزلتان باشد را از شب قبل به آن‌ها اطلاع دهید.

از "یوز"، چه خبر؟!

یوز، دیگر یک پلنگ ایرانی در خطر انقراض نیست که بر روی پیراهن تیم ملی فوتبال در جام جهانی‌ها ببینید! یوز، امروزه یک موتور جست‌وجوی فارسی هست که اخیراً، نسخه موبایلان رونمایی شد. به نشانی http://www.yooz.ir مراجعه کنید. بخش پدیده‌های این سایت را از دست ندهید!

با ترب، جست وجو کنید!

اگر فکر می‌کنید، "ترب" فقط خوردنی هست و آبش، دوای درد سنگ کلیه هست، اشتباه می‌کنید! با ترب، می‌توانید جست و جو کنید. خدمات موتور جست‌وجوی هوشمند ترب دات آی آر، جالب توجه می‌باشد و اخیراً، گزینه ایجاد حساب کاربری با خدمات ویژه را نیز عرضه کرد. به نشانی http://torob.ir مراجعه کنید.

از صداها هم، پول درآورید با صدا گرافی!

پرتال http://www.sedagraphy.com یک استارت آپ جدیدی هست که اخیراً به دنیای کسب و کار ایرانی‌ها پیوسته است و طریق درامد زایی با صدا را به شما آموزش می‌دهد! امکانات جدیدش را هر از گاهی بررسی کنید! کارآفرینی یعنی خلاقیت دیجیتالی!

ایده‌های درامد زا، به برندز لینک آمد

سایت radio.brandslink.ir، خدمات جدیدی در حوزه تجاری سازی ایده‌های خلاقانه و جالب فراهم کرده است. این سایت، به منظور معرفی ایده‌های کسب درآمد اینترنتی، افزایش فروش و بازدید وب‌سایت‌های ایرانی، برندسازی اینترنتی، بازاریابی اینترنتی و ارتباط آن‌ها با شبکه‌های اجتماعی راه‌اندازی شده است و تلاش می‌کند تا تنها به‌صورت ارائه فایل‌های صوتی، با راهکارهای جدید و به‌روز، به بهبود فضای کسب‌وکار اینترنتی در ایران کمک کند.

ایسام هم، وبلاگ باز شد!

الآن رسم شده است تا سایت‌های مختلف اینترنت، علاوه بر بخش خبری، وبلاگ اختصاصی خود را نیز راه اندازی کنند تا با مخاطبانشان در قالب وبلاگ، در ارتباط باشند. پرتال ایسام نیز که در ترجمه مقالات فارسی، فعال هست، اخیراً وبلاگ خود را در نشانی blog.esam.ir منتشر کرد.

کارگاه‌های آموزشی جدید، به استاد سلام آمد!

دنیای آموزش‌های اینترنتی ایرانیان، هر روز خبر ساز است. اخیراً، استاد سلام، فرصت‌های آموزش اینترنتی جدیدی ارائه کرد. به نشانی ostadsalam.ir مراجعه کنید.

توییتر سهام در سهام یاب، همچنان لحظه ای!

نخستین شبکه اجتماعی غیر انجمنی در فضای بورس کشور در پرتال سهام یاب در دسترس است که بخش توییتر سهام آن، همچنان به صورت لحظه ای، اخبار بازار سرمایه را توسط کاربران این شبکه اجتماعی بورسی فارسی عرضه می‌کند. از امروز، اگر بورس باز هستید، توییتر لحظه ای سهام یاب را از دست ندهید! به نشانی sahamyab.com مراجعه کنید.

بازار داغ تابستان در بازار قیمت‌های مقایسه ای!

بازار داغ تابستان در فضای مجازی برای مقایسه قیمت‌های محصولات الکترونیکی نیز همچنان داغ است! اگر به gheymatyab.com و خدمات جدیدش مراجعه کنید. اخیراً، سایت قیمت یاب چندین امکان جدید و مفید برای کسانی که به دنبال اطلاع سریع و راحت از تغییرات قیمت محصولات دیجیتال (گوشی موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، دوربین دیجیتال و کنسول بازی) هستند فراهم کرده است.

خدمات جدید شهر فردا آمد

سامانه مکان نمای خدمات کسب و کار شهری ایرانیان در fardacity.com، اطلاعات جدیدی را دراختیار مخاطبان قرار داد.

خبرهای جدید از شتاب دهنده آواتک

اگر به دنبال سرمایه گذاری و فعالیت در عرصه کسب و کار مجازی هستید، جدیدترین خبرها از شتاب دهنده استارت آپ موسوم به آواتک را در نشانی avatech.com دنبال کنید که این هفته، برنامه‌های ویژه ای دارد.

تجاره دات کام، فرصت‌های کسب و کار جدید ارائه کرد

دنیای کسب و کار اینترنتی ایران، هر روز با اخبار جدیدی همراه است. همین چندی پیش بود که دیوار، خدمات اپلیکیشنی موبایلی خود را معرفی کرد. اخیراً نیز، تجاره دات کام با نشانی http://www.tejareh.com ارائه شده است که این سایت با الگوبرداری از کسب و کارهای اینترنتی بزرگ دنیا مثل Instagram، Alibaba و Yelp و ادغام قابلیت‌های کلیدی این کسب و کارها در فضای بازار ایران با حمایت دانشگاه صنعتی شریف راه اندازی شده است. این پرتال هم بعضاً در واچینگ لیست خود قرار دهید!

3 گام دات کام، از دانشجویان درخواست همکاری کرد

نخستین اپلیکیشن برنامه ریزی موبایلی برای کاربران ایرانی، خدمات جدیدی عرضه کرد. به نشانی http://www.3gaam.com مراجعه کنید.

انجام میدم دات کام هم آمد!

سایت.anjammidam.com، پرتالی برای تبدیل کردن ایده به پول هست که فرصت‌های جدیدی را اخیراً معرفی کرده است. این پرتال، نخستین مرکز رسمی خرید و فروش آنلاین خدمات در فضای کسب و کار ایرانی هست.

فرصت‌های دور کاری جدید، به پرشین فریلنسر اضافه شد

اگر علاقه‌مند به شرکت در پروژه‌های مختلف دورکاری از جمله طراحی وب، تایپ، ترجمه، ویراستاری، بازاریابی، برنامه نویسی، گرافیک و امثالهم هستید، پرتال فریلنسرهای پارسی، فرصت‌هایی برای علاقه‌مندان به این حوزه اخیراً اضافه کرد. به نشانی persianfreelancer.ir مراجعه کنید. برون سپاری پروژه‌هایی که می‌توان از طریق اینترنت انجام داد، همواره مورد علاقه شرکت‌ها و سازمان‌های بین المللی بوده است. با این استارت آپ جدید، با این دنیا آشنا شوید.

همایش ورد پرس ایرانیان، 4 شنبه همین هفته در تهران

نخستین همایش بررسی ظرفیت‌های نرم افزار کاربردی و محبوب مدیریت محتوای پرتال ایرانی (ورد پرس)، این هفته درتهران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان، تا 48 ساعت آینده فرصت دارند تا در این همایش ثبت نام کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به http://wp-conf.ir مراجعه کنید.

سامانه و پرتال تبلیغاتی مگنت منتشر شد

یکی از کارآفرینی‌های دیجیتالی ایرانی، با روش خلاقانه ای در عرصه تبلیغاتی مجازی، تحت نام مگنت دات آی آر، راه اندازی شد. علاقه‌مندان برای استفاده از این اپلیکیشن به نشانی http://www.magnet.ir مراجعه کنند.

دوره‌های جدید و هدیه رایگان، به سایت روش تدریس اضافه شد

پرتال آموزشی و اطلاع رسانی تخصصی روش تدریس، فرصتی برای آموزش و تدریس دوره‌های مختلف می‌باشد که به عنوان ایده خلاقانه ای توسط فارغ‌التحصیلان دانشگاهی کشورمان راه اندازی شده است و هم اکنون، دوره‌های جدیدی در مرداد ماه، به آن اضافه شده است. برای کسب اطلاعات بهتر به نشانی raveshtadris.com مراجعه فرمایید.

کتاب‌های جدیدی پزشکی، به ایران تکست بوک آمد

پرتال تخصصی فروش کتاب‌های علمی و دانشگاهی به زبان انگلیسی (ایران تکست بوک)، عناوین جدیدی را به هزاران کتاب قابل خرید خود ارائه کرد. این پرتال در نشانی irantextbook.ir در دسترس هست. گفتنی است، این سایت در سال 91 با معرفی بیش از 2 هزار جلد کتاب در عرصه‌های تخصصی علمی، راه اندازی شد.

جهت اطلاع ورزشکاران ایرانی!

اگر ورزشکار هستید، امکانات ورزشی جدید و قابلیت‌های اطلاع رسانی پرتال پیناس را از دست ندهید. پیناس خدمات جدید ورزشی ارائه کرده است که در نشانی http://pinus.ir در دسترس می‌باشد. PINUS در بین وب‌سایت های مشابه، اولین وب‌سایتی است که با در اختیار گذاشتن عکس‌های ۳۶۰ درجه و تورهای مجازی از باشگاه‌های عضو، این امکان را به کاربران می‌دهد که دید کلی از محیط ورزشی مورد نظر خود را داشته باشند و همچنین با استفاده از گرافیک متفاوت قابل اجرا بر روی تمامی دستگاه‌ها بهترین مسیر را برای کاربران ایجاد نموده است.

همچنان، جدیدترین خبرها از دنیای وب سایت‌ها و فناوری اطلاعات ایران را در سرویس دیجیتال برترین‌ها دنبال کنید.

وب مسترهای پرتال‌های ایرانی نیز می‌توانند گزارش فعالیت‌های خود را به نشانی الکترونیکی [email protected] ارسال کنند.


ویدیو مرتبط :
آخرین اخبار از آزادی گروگان های آزادشده ایرانی در سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین اخبار از شیوع کرونا در حجاج ایرانی



اخبار,اخبار اجتماعی ,ویروس کرونا

 

اخبار اجتماعی - شیوع کرونا میان حجاج ایرانی رد شد

رییس مرکز پزشکی حج وزیارت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نسبت به انتشار اخباری درباره شیوع کرونا در حجاج ایرانی واکنش نشان داد و این موضوع را رد کرد.

به گزارش ایسنا، سیدعلی مرعشی در این باره گفت: در برخی رسانه‌ها ادعا شده که 1600 نفر مشکوک به کرونا در کشور شناسایی و 5 نفر نیز جان باخته‌اند که این مورد مرتبط با ورود حجاج به کشور اعلام شده است. لازم به ذکر است که در طول مراسم حج امسال خوشبختانه حتی یک مورد مشکوک ابتلا به کرونا (مرس) در زائران ایرانی مشاهده نشده است.

وی تصریح کرد: نمایندگان وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران نیز در طول حج به روند بهداشت و درمان و پیگیری زائرین نظارت داشتند. از طرفی طبق اعلام رسمی وزارت بهداشت سعودی در 75 روز گذشته حتی یک مورد مشکوک به کرونا در زائران دیگر کشورها در شهر مکه و مدینه (محل استقرار حجاج) دیده نشده است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت یادآور شد: اعلام آمار فوق در برخی رسانه‌ها کاملا اشتباه و غیرواقعی است. مورد کرونا در کرمان نیز مربوط به موسم عمره است و ربطی به موسم حج تمتع ندارد. از طرفی هیچکدام از افراد نامبرده کرمانی حتی زائر عمره نیز نبودند.

اخبار اجتماعی - ایسنا