اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین اخبار از لوزان: هیچ توافقی نهایی نشده است



اخبار,اخبارسیاست خارجی,مذاکرات لوزان

یک عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران گفت: موضوعاتی که در سطح وزیران خارجه مطرح است ممکن است چارچوب فنی داشته باشد ولی ابعاد سیاسی مهمی دارد که وزرای خارجه روی آن وقت می‌گذارند.

به گزارش ایسنا اعزامی به لوزان سوییس، حمید بعیدی‌نژاد در ساعات پایانی روز دوشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران تصریح کرد: همه باید تصمیم بگیرند تا فرمول‌های جدید انتخاب شود. همه فکر می‌کنند و همه خلاقیت‌های ذهنی و فکری خود را به کار گرفته‌اند که چطور برای موضوعات باقی‌مانده راه‌حل‌های جدید پیدا کنند. متن و فکر تبادل می‌شود و همه تلاش می‌کنند راه‌حل‌ها به دست بیاید.

وی افزود: هیأت‌ها درگیر هستند و این تلاش‌ها از صبح سه‌شنبه ادامه خواهد یافت و هر لحظه ممکن است تحولاتی رخ دهد و ان‌شاءالله هر چه زودتر به نتیجه برسیم.

این عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران در پاسخ به این پرسش که «اگر تا سه‌شنبه شب به نتیجه نرسیم آیا مذاکرات ادامه می‌یابد؟»، گفت: مطلقا تا الان چنین ایده‌ای مطرح نشده است. همه بر این نظرند که به راه‌حل برسیم چرا که این موضوع برای همه مهم است.

بعیدی‌نژاد اظهار کرد: تا این لحظه هیچ توافقی نهایی نشده است. اگر فردا شب راه‌حلی به دست نیامد همه درباره این فکر می‌کنند که چه کار کنند ولی تا این لحظه کسی در مذاکرات به این نپرداخته است.

 اخبارسیاست  خارجی  -  ایسنا 


ویدیو مرتبط :
طلاق توافقی و توافقات زوجین - وکیل طلاق توافقی در تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین اخبار الجزایر: 11 گروگان‌گیر و ٧ گروگان در حمله نهایی کشته شدند



اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

 

آخرین اخبار الجزایر: 11 گروگان‌گیر و ٧ گروگان در حمله نهایی کشته شدند

خبرگزاری دولتی الجزایر اعلام کرد که در حمله نهایی ارتش برای پایان گروگان‌گیری در تاسیسات گازی این کشور ١١ گروگان‌گیر کشته شدند.به گزارش نامه به نقل از العربیه، در عملیات پایانی ارتش الجزایر برای پایان دادن به گروگانگیری در این کشور که امروز شنبه انجام گرفت، هفت نفر از از گروگان‌ها از سوی گروگانگیرها و 11 نفر از شبه‌نظامیان کشته شدند.

ملیت گروگان‌های کشته‌شده تاکنون مشخص نشده است. عملیات آزادسازی گروگان‌‎ها از سه روز گذشته آغاز شد که در نخستین روز در حمله بالگردهای ارتش 30 نفر از گروگان ها کشته شدند.

گروگانگیرها از روز چهارشنبه با حمله به این تاسیسات آن را در اختیار گرفته و ده‌ها نفر، از جمله چندین شهروند غیر الجزایری را به گروگان گرفته بودند.

گروگان‌گیرها در بیانیه‌ای اعلام کرده بودند که این حمله را برای تلافی حمله نیروهای نظامی فرانسه به گروه‌های اسلام‌گرا در مالی انجام داده‌اند./نامه نیوز